در به در به دنبال نان – سیما بهاری

مندرج در ژورنال شماره ۱۴ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

در پی کمبود و نبود آرد در سنندج، برخی از نانواییهای این شهر در روزهای گذشته مجبور به تعطیلی موقت شده اند. خبرگزاری ایرنا علت کمبود آرد در روزهای اخیر در این شهر را “بارش سنگین برف و یخبندان” اعلام کرده است.

تاریخ حکومت اسلامی تاریخ کمبودها و نایابی و گرانی کمرشکن مایحتاج مردم است. برف که میبارد طبعا باید به هر شهری زیبایی و شادی ببخشد و صدای قهقه کودکان فضا را پُر کند و بارش باران باید باعث سرسبزی و نشاط طبیعت باشد.

در ایران تحت حاکمیت جمهوری اسلامی اما همه چیز و هر پدیده ای برای مردم مصیبت به همراه دارد. دولت حتی نشان نمیدهد که دارد تلاشی را برای حل مشکل مردم سازمان میدهد.

برف موجب راه بندان و کمبود نان میشود. باران باعث سیل میشود و ویرانی ببار می آورد و کرونا میکشد و نابود میکند و حکومت فقط نظاره گر بدبختی مردم است و کاربدستانش پول های نجومی بجیب می زنند.

این حکومت مصیبت اصلی است. این حکومت است که گوشت و میوه و شادی و زندگی را از مردم دزدیده است. پول و امکانات در این مملکت کم نیست. روزی که این حکومت گورش را گم کند، ما مردم میدانیم چگونه مشکلاتمان را حل کنیم.

برف و باران و یخبندان بی تقصیرند. حکومت مفتخوران و دزدان، حکومت جانیان اسلامی مقصر اصلی است. صف های نان را به صحنه های اعتراض تبدیل کنیم. حکومتی که نان را از سفره مردم می رباید باید سرنگون شود.

سردبیر این شماره نشریه ژورنال: کیوان جاوید

* نقل قول از ژورنال با ذکر منبع آزاد است: نشریه روزانه ژورنال journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *