روز جهانی اعتراض به جنون آدمکشی! – حمید تقوائی

مندرج در ژورنال شماره ۱ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

“از سال آینده ١٣ دی، روز جهانی مقاومت – شهادت الگوی اخلاص و عمل سردار سپهبد قاسم سلیمانی به دست استکبار جهانی، در جلسه ٧٣٧ شورای فرهنگ عمومی مصوب شد… “

محمد قاسمی، دبیر ستاد فرهنگ شورای عالی انقلاب فرهنگی

روز جهانی مقاومت- شهادت؟! خودشان هم میدانند که حرف مفت میزنند. این رجزخوانی را هم باید در کنار “انتقام سخت” بایگانی کرد. علت عَلَم کردن این روز مقاومت و شهادت نیست، تلاش مذبوحانه برای  منحرف کرد اذهان از “رسوائی و درماندگی جهانی” رژیم جنایتکارشان است. همانطور که شلیک به هواپیمای مسافربری پنج روز پس از به هلاکت رسیدن سردار کذائیشان نیز تلاشی برای بدر بردن خود از زیر فشار اعتراضات کوبنده توده مردم  بود.  

* نقل قول از ژورنال با ذکر منبع آزاد است: نشریه روزانه ژورنال journalfarsi.com

فرمانده به هلاکت رسیده سپاه قدس هم در زندگیش منشا مرگ و نیستی بود و هم در مرگش. سلیمانی عامل کشتار هزاران نفر در عراق و سوریه و منطقه بود اما  تنها جرم ١٧۶ نفر قربانیان شلیک عامدانه به هواپیما، مسافرت در شرایط بحرانی حکومتی بود که میخواست با جنون آدمکشی خود را از فشار اعتراضات کوبنده توده مردم خلاص کند.

در دو سالِ پس از این فاجعه مردم ایران به این جنون با شکل دادن به جنبش جهانی دادخواهی پاسخ قاطع ای داده اند. اعتراضات پیگیر و گسترده خانواده های قربانیان سقوط هواپیما و دیگر فعالین جنبش دادخواهی در ایران و در خارج کشور، و محکومیت خامنه ای و سران سپاه در دادگاه عالی انتاریوی کانادا به جرم شلیک عامدانه به هواپیمای مسافری، فی الحال ١٨ دیماه را به عنوان روز جهانی محاکمه قاتلین حاکم بر ایران به ثبت رسانده است. بزودی  روز سرنگونی جمهوری اسلامی نیز فراخواهد رسید.

* نقل قول از ژورنال با ذکر منبع آزاد است: نشریه روزانه ژورنال journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *