درِ مراکز صدور تروریسم خامنه‌ای را گِل بگیریم! – سیاوش مدرسی

مندرج در ژورنال شماره ۳ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

خبر این است که: “شورای جوامع اسلامی هامبورگ” یک مرکز اسلامی وابسته به جمهوری اسلامی را از هیئت اجرایی خود اخراج اما عضویتش دراین شورا را حفظ کرده است.

روزنامه آلمانی دی‌ ولت در روز سه‌شنبه گزارش داده بود که مرکز اسلامی هامبورگ، تحت امر مستقیم سیدعلی خامنه‌ای “بازوی دراز ایران در اروپا” است و به یک سازمان‌ تروریستی (سپاه قدس) در  ارتباط است.

دستگاه امنیتی آلمان این مرکز را متهم کرده که سالهاست برای صدور انقلاب اسلامی فعالیت میکرده است.

آیا دلایل بیشتری لازم است که پس از سالها فعالیت برای صدور تروریسم و اجرای آن،  در‌ِ این مرکز و سفارت حکومت اسلامی را گل گرفت و تعطیل کرد؟

چرا نهاد امنیتی آلمان اسناد صدور سالها تروریسم جمهوری اسلامی در اروپا  را علنی نمیکند؟ چرا عوامل ترورها در اروپا را معرفی و دستگیر و به محاکمه نمی‌کشاند؟

چرا دولت احزاب سوسیال دمکرات و سبزها که سالهاست در مقابل زن ستیزی و تروریسم اسلامی بعنوان دفاع از “مالتی کالچریسم” و نسبیت فرهنگی زانو بر زمین زده‌اند خم به ابرو نمیآورد؟

حقیقت این است که تمام این نهادها و دولتها وابسته به منافع روز دولت‌های سرمایه‌داری خود هستند! منطق آنها زدوبند و معامله است و سود! و عقب نشینی‌های آنها نتیجه فشار سیاسی و اجتماعی مردم معترض بوده و هست.

اما به این اندازه عقب نشینی قانع نیستیم و تا گِل گرفتن کامل در این مراکز جهل و تحمیق و تروریسم از پای نخواهیم نشست.

* نقل قول از ژورنال با ذکر منبع آزاد است: نشریه روزانه ژورنال journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *