“رهبر الدنگ” در پیچ و خم برجام بی فرجام! – محسن ابراهیمی

مندرج در ژورنال شماره ۴ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

میلیونها مردم زیر خط فقر یادشان نرفته است که خامنه ای همیشه هم نعره “مرگ بر آمریکا” زده و هم در عین حال با رجز “نرمش قهرمانانه” در مقابل همین آمریکا تسلیم شده است!

هر کس محتوای آن “نرمش قهرمانانه” مشهور را دنبال کرده است میداند که آن یک تسلیم حقارت بار و سرخ نگه داشتن صورت جمهوری اسلامی با سیلی بر صورت خود بود.

همین خامنه ای در ۲۱ اردیبهشت ۹۸ اعلام کرد: “در دو کلمه به ملت ایران بگویم که جنگ نخواهد شد و مذاکره نخواهیم کرد”!

دیروز همین خامنه ای دوباره تسلیم شد و از “مذاکره و تعامل با دشمن” حرف زد: “اینکه در مقطعی با دشمن مذاکره، صحبت و تعامل شود به معنای تسلیم شدن در مقابل آن نیست، همچنانکه تاکنون تسلیم نشده و از این پس نیز نخواهیم شد”.

این هم یک کله ملق دیگر درمقابل اولتیماتوم آمریکا و دول اروپایی بود که اعلام کردند اگر جمهوری اسلامی عقب نشینی نکند گزینه های دیگر را روی میز خواهند گذاشت.

خامنه ای ناگزیر از یک “نرمش قهرمانانه” و یک ملق دیگر شده است مخصوصا وقتی که “متحدان” اصلیش یعنی چین و روسیه هم علنا زیر فشار گذاشته اند که “همکاری” کند!

اما این ملق زدن ولی فقیه بیشتر از اینکه مربوط به فشار آمریکا و اروپا و چین و روسیه باشد، مربوط به هراس از مردمی است که در هر فرصتی فریاد میزنند: “ننگ ما، ننگ ما، رهبر الدنگ ما”. هراس از مردمی است که عزم دارند این حکومت را کله پا کنند!

* نقل قول از ژورنال با ذکر منبع آزاد است: نشریه روزانه ژورنال journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *