مازوت و اسلام دست در دست هم – سیاوش مدرسی

مندرج در ژورنال شماره ۴ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

ایسنا گزارش میدهد که: ”کمیته اضطرار و آلودگی هوای تهران گفت: مقرر شد مهدهای کودک و پیش‌دبستانی‌ها روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری تعطیل و مدارس ابتدایی شهر تهران و شهرستان‌های استان به استثنای شهرستان‌های فیروزکوه، دماوند، رودهن و پردیس به صورت غیرحضوری برگزار شود. همچنین فعالیت واحدهای تولید بتن آماده، شن و ماسه و آسفالت طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری متوقف خواهد شد.”

ظاهراً انگشتی ماشه اسلحه‌ای را نچکانده! نقاب پوشی حلقه طناب دار را برگردن متهمی سفت نکرده اما روز مره کودکان، سالمندان، بیماران تنفسی و قلبی، زنان باردار و هر موجود زنده‌ای را بخاطر حفظ “نعمت اسلام!” به درگاه بارگاه خدا و پول و جنایت قربانی میکنند.

برای حفظ کیان و جنگ و نرمش و گرمش با شیطان بزرگ و کوچک و متوسط! مازوت و نفت سیاه تلنبار شده و روی دستشان مانده را میسوزانند و ذراتی معلق که ۱۰۰ برابر کوچکتر از قطر موی انسان است را راهی منافذ انتقال هوا به ریه‌های مردم میریزند تا مدال “جزو آلوده‌ترین کشور جهان” را به گردن‌های کلفتشان بیاویزند، کرونا، گرانی، نبود دارو و ..و .. همه و همه همکاران و “آتش به اختیاران” این فاجعه هستند.

فریادهای “سرنگون باد!”و  “مزدور برو کمشو!” و “ بترسید! بترسید! ما همه با هم هستیم” ریشه در این حقیقت دارد که دیگر تحمل حتی یک ثانیه زندگی در این شرایط را نداریم.

* نقل قول از ژورنال با ذکر منبع آزاد است: نشریه روزانه ژورنال journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *