توییتر یکی از حساب‌های خامنه‌ای را برای همیشه بست – کیوان جاوید

مندرج در ژورنال شماره ۸ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

بسته شدن حساب کاربری سایت خامنه ای (KhameneiSite) پس از انتشار انیمیشنی صورت گرفت که در آن دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا را در انتقام ترور قاسم سلیمانی در دی ماه ۱۳۹۸ هدف قرار می داد. «به نقل از بی بی سی فارسی شنبه ۱۵ ژانویه – ۲۵ دی»

طی یک سال گذشته این دومین حساب خامنه ای است که توسط توییتر بسته می شود. اما این محدودیت نیم بند تاثیر ماندگاری در طرد خامنه ای در استفاده از مدیای اجتماعی ندارد. یک سیاست هماهنگ رسانه ای جهانی لازم است تا خامنه ای و دیگر آدمکشان اسلامی نتوانند از ابزار مدیای اجتماعی برای مقاصد ضد بشری خود استفاده کنند.

فعالیت های تروریستی – تبلیغی سران جمهوری اسلامی، نهادهای اطلاعاتی و امنیتی این رژیم و در راس همه آنها، خامنه ای باید برای همیشه در مدیای اجتماعی ممنوع شود. هدف باید بایکوت همه جانبه سیاسی – دیپلماتیک و تبلیغاتی جمهوری اسلامی باشد.

همین حکومت، بکتاش آبتین را به جرم نوشتن به بند کشیده و باعث مرگ او در زندان شد. این حکومت محدودیت های بسیاری بر سر راه استفاده مردم از مدیای اجتماعی ایجاد کرده است. یادمان باشد ستار بهشتی درست به این دلیل زیر شکنجه جان باخت که در مدیای اجتماعی علیه رژیم اسلامی اظهار نظر می کرد.

جمهوری اسلامی باید همه جانبه در جهان بایکوت شود. بایکوت رسانه ای یکی از این خواسته های مشروع مردم ایران است.

 

سردبیر این شماره نشریه ژورنال: کیوان جاوید

* نقل قول از ژورنال با ذکر منبع آزاد است: نشریه روزانه ژورنال journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *