پزشکان و خشک مغزی حاکمین اسلامی – ناصر اصغری

مندرج در ژورنال شماره ۹ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

امام جمعه کرج گفته است: «نباید خدمات مربوط به زنان توسط پزشکان مرد انجام شود».

مشکل ما با رژیم اسلامی این است که زبان همدیگر را متوجه نمی‌شویم. یکی در سال ۱۴۰۰ شمسی زندگی می‌کند و دیگری در سال یک هجری؛ یعنی هزار و چهارصد سال پیش.

فکر می‌کنم یک چنین چیزهایی نه در بیمارستانی به فکر کسی می‌رسد و نه در مدرسه و خانه و خیابانی. فقط در مغز علیل و بقول معروف منحرف عده‌ای عصر حجری که وقتی حرف از کلمه “زن” به میان می‌آید، تحریک می‌شوند و به فکر سکس و صیغه می‌افتند.

مشکل رژیم اسلامی این است که نمی‌خواهد بفهمد مردم در دو دهه گذشته، حداقل از سال ۱۳۷۸ تا بحال دائم در تلاش و کمین بوده‌اند که آنها را ساقط کنند. مشکلش این است که ظاهرا متوجه نیستند مردم با هر آنچه که بوئی از اسلامیت برده مشکل دارند. می‌خواهند آخوندیسم و اسلامیسم را، با تمام مظاهرش از صیغه و نماز و روزه‌اش گرفته تا قصاص و سنگسار و تروریسمش برای همیشه از این جغرافیا پاک کنند. ظاهرا ندیدند که مردم عکس و مجسمه قهرمانشان، قاسم سلیمانی را به آتش کشیدند.

ما این رژیم را نمی‌خواهیم! تفکرش را نمی‌خواهیم، امر و نهی‌اش را نمی‌خواهیم، دستورات مربوط به بیمارستان و پزشکی‌اش را نمی‌خواهیم؛ حجاب و صیغه و قصاصش را نمی‌خواهیم؛ رهبر الدنگش را نمی‌خواهیم. مردم شریفی که در سال ۱۴۰۰ شمسی زندگی می‌کنند، تفکر ۱۴۰۰ سال پیش را نمی‌خواهند.

سردبیر این شماره نشریه ژورنال: سوسن صابری

* نقل قول از ژورنال با ذکر منبع آزاد است: نشریه روزانه ژورنال journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *