جدال ابراز نفرتها – یاشار سهندی

مندرج در ژورنال شماره ۱۴ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

علم الهدی نماینده خامنه ای و امام جمعه مشهد:” در کشوری که دارای حکومت اسلامی است زندگی می کنیم اما همچنان در مظاهر اسلامی و حکمرانی دینی در زندگی اجتماعی دارای مساله و مشکل هستیم و این وضعیت بی حجابی در شهرها توسط یک عده عناصر ناهنجار و بی حجاب صحیح نیست.”

این اعتراف در به بن بست رسیدن حکومت الله، بر نماینده خامنه­ای گران آمده. برای همین دستور فرمودند: “ابراز نفرت از زن بدحجاب برای مردم یک تکلیف الهی است.”

حقیقت این است که بعد از چهار دهه حاکمیت توهین، شلاق، پونز، اسید، تیغ، گشت­های ارشاد، حجاب اجباری درمحیط­­های اداری و عمومی و ترساندن از جهنمی که زنان بی­حجاب ازموهای­شان آویزان می­شوند، هر چند برای مردم رنج و عذاب فراهم ساخته اما دست­آورد آن برای حکومت ترس و پریشان خاطری است. هر روز یکی از این جماعت هشدار می­دهد که دیگر نمی­شود با لباس آخوندی در معابر ظاهر شویم. و خود اعتراف می­کنند مردم ما را به دریا خواهند ریخت.  آنچه به واقع و به­درست مورد نفرت مردم قرار گرفته حکومت اسلامی با همه مظاهرش، بخصوص جماعت عمامه به­سر است. بارزترین و یکی از آخرین نمونه­های بروز این نفرت، زنی عصبانی بود که در قم (مرکز پرورش انگلهای اجتماع) عمامه یک آخوند مزاحم را لگد کرد. و آخوند دیگری نمی­دانست به کدام سو فرار کند.

ابراز نفرت از حکومت اسلامی و مظاهر آن به یک وظیفه همیشگی مردم تبدیل شده. بهتر است علم الهدی­ها دنبال سوراخ موش بگردند. این عاقلانه ترین کار برای ایشان است.

سردبیر این شماره نشریه ژورنال: کیوان جاوید

* نقل قول از ژورنال با ذکر منبع آزاد است: نشریه روزانه ژورنال journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *