نرمش‌های زبونانه – ناصر اصغری

مندرج در ژورنال شماره ۱۷ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

سعید خطیب‌زاده، سخنگوی وزارت خارجه رژیم اسلامی در واکنش به شرط آمریکا برای رسیدن به توافق هسته‌ای، که بدون آزادی چهار زندانی دوتابعیتی که در دستان رژیم اسلامی اسیرند بعید است، گفته است اگر “آمریکا به توافقاتی که از قبل هم انجام داده بود پایبند باشد این معضل در کم‌ترین زمان قابل حل است.”

سعید خطیب‌زاده به زبان آدمیزاد، می‌گوید اگر آمریکا به پای میز مذاکره بیاید و کمی انعطاف نشان بدهد، رژیم ایشان حاضر است در “کم‌ترین زمان” به هر نرمش زبونانه‌ای تن بدهد.

اینها سال‌هاست که شهروندان عادی و بیگناه کشورهای خارجی را برای منافع کثیف اسلامی‌شان گروگان می‌گیرند. گروگان می‌گیرند که بر سر کثافتکاری‌هایشان در عراق، افغانستان، سوریه، و همین برجام و “توافق هسته‌ای” و امثالهم معامله کنند! اگر باج خواهی‌شان نگرفت، زندگی این انسان‌های گرفتار و اسیر را زیر شکنجه‌های متعدد قرون وسطائی تباه می‌کنند.

اما نه توافق هسته‌ای، نه برجام و نه هیچ معامله و بده بستان دیگری نمی تواند این رژیم جانی را، که بیش از چهار دهه است با جان و مال و زندگی مردم بازی کرده است، نجات دهد. مردم عزم جزم کرده‌اند که رژیم اسلامی را، همراه با هر آنچه که نشانی از اسلامیت دارد، برای همیشه به  زباله دان تاریخ بسپارند!

سردبیر این شماره نشریه ژورنال: سیاوش آذری

* نقل قول از ژورنال با ذکر منبع آزاد است: نشریه روزانه ژورنال journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *