خامنه ای و حمله به دولت روحانی – کاظم نیکخواه

مندرج در ژورنال شماره ۲۲ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

خامنه‌ای، باردیگر وضعیت اقتصادی را به گردن دولت روحانی و نگاه به غرب انداخت و گفت آمار اقتصادی دهه نود خرسند کننده نیست و مسئولان دولتی مقصرند. اگر در این سالها مسئولان دولتی همراهی بیشتری میکردند ما افتخارات بیشتری بدست می آوردیم و وضعمان از اینی که هست قطعا بهتر بود.

وضعیت اقتصادی جمهوری اسلامی بطور واقعی داغان و فلج است و تمام  مردم  گلوی حکومت را گرفته اند و هر روز دارند در خیابان تجمع میکنند و علیه فقر و گرانی و بیکاری فریاد میزنند. سران حکومت جوابی به این اوضاع ندارند و همیشه تقصیر را به گردن دولت قبلی می اندازند. روحانی هم همین را آنقدر تکرار کرد که خودیهایشان صدایشان در آمد و گفتند که دیگر مقصر دولت قبلی است جواب نمیدهد.

اکنون همین را باید به خامنه ای گفت که این برای مردم جواب نیست. مردم مقصر را خوب میشناسند: کل حکومت اسلامی و در راس آن بیت چپاولگر خامنه ای. راه حل را هم میدانند: سرنگونی این حکومت با تمام دولتهای قبلی و فعلی و بعدیش! این پیام مردم را خامنه ای بارها شنیده است و میداند. و وعده برجام و رفع تحریمها را هم میداند که قبلا مردم شنیده اند و نتیجه اش را میدانند. بنابرین ناچار است همان روضه کسالت آور مقصر دولت قبلی و نگاه به غرب است را به همراه “اقتصاد مقاومتی” کذایی تکرار کند که حداقل دل دولت رئیسی و البته چین و روسیه را هم بدست آورد. شاید از آنجا فرجی حاصل شود.

سردبیر این شماره نشریه ژورنال: آذر پویا

* نقل قول از ژورنال با ذکر منبع آزاد است: نشریه روزانه ژورنال journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *