از سپاه چه خبر؟ – شهاب بهرامی

مندرج در ژورنال شماره ۳۳ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

رادیو فردا به یک فایل صوتی حدود ۵۰ دقیقه‌ای دست یافته است که بخش اعظم آن به جلسه محرمانه و گفتگوی محمدعلی جعفری، فرمانده وقت کل سپاه پاسداران و صادق  ذوالقدرنیا، معاون سابق اقتصادی و سازندگی سپاه پاسداران در سال ۹۷ درباره فساد چندین هزار میلیاردی نیروهای مرتبط با نیروی قدس سپاه، بنیاد تعاون سپاه و شهرداری تهران اختصاص دارد.

در این فایل صوتی، اسامی گوناگونی از فرماندهان بالاترین سطوح سپاه و اطلاعات سپاه و مدیران هلدینگ های وابسته به سپاه  شمرده می شود. هرمی که در راس آن خامنه ای و پسرش مجتبی هدایت کلی را بعهده دارند و در قاعده هرم از محمد علی نجفی شهردار ، باند  جمال الدین آبرومند، مسعود مهردادی، همسر قاسم سلیمانی، قاسم سلیمانی، اسماعیل قاآنی، علیرضا زاکانی، ذوالقدرنیا، محمد جعفری و چند نفر دیگر از سپاهیان رده بالا نام برده می شود. اما پر نفوذترین و قدرتمندترین باند مافیائی سپاه، مثلث محمد باقر قالیباف، جمال الدین آبرومند و حسین طائب هستند که هر سه آنها اکنون در بالاترین و کلیدی ترین مقامات تصمیم گیری و امنیتی جمهوری اسلامی نشسته اند.

این تنها گوشه بسیار کوچکی از عمارت مافیای نظامی و اقتصادی رژیم دزدسالار است که از زبان بالاترین و نزدیکترین یاران خامنه ای در محفل خودی بیان می شود. مردم ایران این دزدان آدمخوار را بخوبی می شناسند و از این نظر نیازی به اسناد ندارند. آنچه که می تواند در این رابطه مهم باشد، معرفی چهره واقعی آنها نزد متوهمین و بدنه  نیروهای نظامی و سرکوب است، تا هرچه سریعتر صف جنایتکاران را ترک کنند.

سردبیر این شماره نشریه ژورنال: سوسن صابری

* نقل قول از ژورنال با ذکر منبع آزاد است: نشریه روزانه ژورنال journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *