موتور سواری زنان و عقل علیل سران حکومت – مهین علیپور

مندرج در ژورنال شماره ۳۴ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

روز یکشنبه ۲۴ بهمن حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ ضمن تشریح برنامه پلیس برای برخورد با موتورسواران بار دیگر تاکید کرده است از آنجایی که در ایران به زنان گواهی نامه موتور سیکلت داده نمی‌شود رانندگی زنان با موتورسیکلت ممنوع است.

در نمایش انتخاباتی ریاست جمهوری اسلامی، ستاد تبلیغاتی ابراهیم رئیسی، در جریان تبلیغات انتخاباتی عکسهایی منتشر کرد و از حمایت زنان موتورسوار از  رئیسی خبر داد.!!!

در ایران برای دریافت گواهینامه پایه سه و بقیه گواهیناهه ها شرط  جنسیت وجود ندارد. یعنی یک زن می‌تواند تریلی براند ولی  اجازه موتورسواری ندارد! چرا؟ برای اینکه اندام  و کش و قوس های بدن زن روی موتور آتش به خرمن اسلام می زند.

بیشتر از چهار دهه است که هر زمان ملاها  و امام جمعه ها که چهره های مهم تبلیغات  جمهوری اسلامی اند در مورد حقوق زنان دهان باز می‌کنند صحبت هایشان را اینگونه شروع می‌کنند. زنان حق ندارند:

زنان حق ندارند اسب سواری کنند ، زنان حق ندارند دوچرخه سواری کنند ، زنان حق ندارند موتورسواری کنند.  به زعم قوانین جمهوری اسلامی زنان حق ندارند که بهیجوجه و تحت هیچ شرایطی نه بگویند! اینها را می گویند اما حضور کوبنده زنان در جلوی صف زندگی تمام رویاهای زن ستیزانه حکومت را به باد می دهد.

ما میگوئیم قوانین و فرهنگ ضد زن شما با زندگی و خواسته های برابری طلبانه و انسانی ما سنخیتی ندارد و باید هر چه زودتر بساطتان را جمع کنید و گم شوید.

سردبیر این شماره نشریه ژورنال: آذر پویا

* نقل قول از ژورنال با ذکر منبع آزاد است: نشریه روزانه ژورنال journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *