دبیرکل حزب موتلفه هم مرگ بر دیکتاتور میگوید! – اصغر کریمی

مندرج در ژورنال شماره ۳۷۰ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

اسدالله بادامچیان، دبیرکل حزب موتلفه گفته است: «در نهایت آزادی می‌گویند مرگ بر دیکتاتور، احمق‌ها عقل‌شان نمی‌رسد که دیکتاتوری نیست وگرنه می‌توانند ترا بگیرند، ببرند».

اگر مخالفان یک چیز به عقلشان نرسیده! اما دبیر کل حزب موتلفه سه چیز به عقلش نرسیده است. اول اینکه مرگ بر دیکتاتور را مردم سر زبان او هم انداخته اند! دوم اینکه اگر بخواهند به خاطر مرگ بر دیکتاتور بگیرند و ببرند باید همه را ببرند. و سوم اینکه مردم خیلی چیزها را به دیکتاتور تحمیل کرده اند که از افعال بسیار ممنوعه است.

مرگ بر دیکتاتور یعنی مرگ بر خامنه ای. خامنه ای از دید حامیانش آیت الله است و نایب امام زمان بر روی زمین. همینطور که طبق رسومی که شیخ پشم الدین ها وضع کرده اند کفر است که حتی از قول دیگران به امام زمان و یا خدا و پیغمبر مرگ بر و از این حرفها زد، به همین سیاق حتی از قول دیگران و غیر مستقیم هم مرگ بر آیت الله و نایب امام زمان گفتن کفر است! اما در کشوری که مثل نقل و نبات به خامنه ای و خمینی جنایتکار میگویند و پوسترهایشان را به آتش میکشند، عبارت مرگ بر دیکتاتور را هم سر زبان بادامچیان و بسیاری مقامات دیگر انداخته اند. این بابا شاید هنوز نفهمیده که مردم خیلی وقت است شاخ دیکتاتور و دیکتاتوری اسلامی را شکسته اند و برای هیچ مقدساتی تره خرد نمیکنند. اینرا هم نفهمیده که تعداد مقامات و آیت الله هایی که بطور واقعی آرزوی مرگ دیکتاتور را میکنند هم کم نیست.

دور نیست روزی که مردم در ابعاد میلیونی و با آزادی که خود بدست میاورند به خیابان بیایند و خواهان برچیدن بساط حکومت و میلیاردرهای مفتخوری مانند بادامچیان شوند و حکومت نتواند هیچ غلطی بکند.

 

سردبیر این شماره نشریه ژورنال: محسن ابراهیمی

*سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *