حکم اعدام برای ۲ “متهم” شاه چراغ – بابک یزدی

مندرج در ژورنال شماره ۳۷۲ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

دادگاه انقلاب شیراز دو نفر از “متهمان” پرونده شاهچراغ را به اعدام در ملاء عام و سه نفر دیگر را به مجازات‌های سنگین حبس محکوم کره است. این دو نفر در تلویزیون رژیم به جرم نکرده خود اعتراف هم کرده اند. در این حمله ۱۳ نفر کشته و حدود ۳۰ نفر هم زخمی شده اند. سپاه پاسدارن با درج یک آگهی پُر از غلط و متناقض در یک سایت فرعی داعش که عموم می تواند در این سایت آگهی بگذارد، این کشتار را به داعش نسبت داده است.

رژیم مدعیست که متهمان از جمهوری های آذربایحان، تا جیکستان و افغانستان هستند و نفر اصلی اهل آذربایجان می است! داستان چنین است، چند روزی که از شروع  انقلاب مهسا می گذشت، رژیم مانند همیشه که در بحران ها زندگی کرده و بحران پس از بحران به وجود آورده تا در بحران جدید ادامه حیات بدهد، دست به اقدامی زد تا ذهن و حواس مردم را به سمتی دیگر بچرخاند، یا به این بهانه چند صباحی به عمر ننگین خود اضافه کند. این بار نیز  پس از چند روز  مردم هوشیار متوجه شدند که خالق و پشت پرده مسئله شاه چراغ خودِ رژیم است. به همین دلیل مردم به درستی فریاد زدند که “قاتل شاه چراغ کیه، خامنه ای، سپاهیه”.

اعلام علنی اعدام دو بیگناه توسط حکومت اسلامی یکبار دیگر نشان میدهد که باید حربه اعدام را از دست جمهوری اسلامی با قدرت تمام بدر آوریم. مردم در همه شهرها، خصوصا در شیراز  باید علیه این تروریست های حاکم بر ایران که بقول زنده یاد نوید افکاری “برای طناب دارشان گردن لازم دارند”، قاطعانه وارد میدان شوند. رژیم اعلام کرده است حمله کنندگان به شاهچراغ ایرانی نیستند تا به این وسیله شناعت اعدام چند به اصطلاح “بیگانه” باعث واکنش وسیع مردم ایران نشود. اما باید گفت جانیان اسلامی کور خوانده اند. هر اعدام و هر وحشیگری اسلامی باید با موج توفنده اعتراض روبرو شود. علیه حکم اعدام این دو بیگناه با همه توان به پیش!

 

سردبیر این شماره نشریه ژورنال: کیوان جاوید

*سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *