اخطار! پشت پنجره لخت نشوید- سینا پدرام

مندرج در ژورنال شماره ۴۳۲ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

محمدجواد لاریجانی، “رییس پژوهشگاه دانش‌های بنیادی”، در واکنش به حضور چشمگیر زنان بی حجاب در اماکن عمومی گفت: “همه در معرض تهاجم هستیم”. او افزود: “حتی اگر خانمی برهنه پشت پنجره خانه‌اش باشد، کسی که در خیابان دیده می‌تواند به پلیس زنگ‌ بزند و اطلاع بدهد.”

در خبر دیگرى باز به عمق رشد حرکت اعتراضى حجاب برگیران اشاره شده ولى از ناعلاجى رژیم اسلامی حکایت دارد. خسرو پناه رییس شوراى عالى انقلاب فرهنگى اظهار داشت: “فردى که کشف حجاب کرده مجرم است و باید او را دستگیر کنند ولى با توجه به شمار بالاى مجرمین اجراى آن امکان پذیر نیست.”

حتى کاهل ترین و نادان ترین سیاستمداران رژیم اسلامى به عمق ناعلاجى خود در مقابل موج حجاب برگیران اعتراف کرده و از قضا همدیگر را به ندانم کارى متهم میکنند.

انقلاب زنانه توانایی زیر و رو کننده خود را نشان داده است و در اولین گام هاى خود، قلب رژیم اسلامى را نشانه گرفته است. طرح عفاف و حجاب را در مجلس دلقکان اسلامى ارائه کردند ولى عجز خود را در مقابل بی حجابی زنان در جامعه به نمایش گذاشتند. ورود یک جانى سادیست مانند لاریجانى، به موضوع حجاب تنها حاکى از گستردگى این اعتراض اجتماعى نیست بلکه نشان دهنده ارتباط گرهى امر حجاب با بود و نبود رژیم اسلامى هست.

دخالت در برهنگى زن در حریم شخصى رجزخوانى است و فقط ذهن بیمار یک مالیخولیایى اسلامى میتواند به آن فکر کند. شاید روزى اعتراض عریان در ایران از پشت پنجره خانه ها، آقاى لاریجانى را به شکر خوردن وادار کند. دهن کجى زنان به تمامى قوانین اسلامى، به تمامى سطوح جامعه تسرى خواهد یافت و مشمول تمامى قوانین این رژیم خواهد شد.  در قدم هاى بعدى، ما شاهد تعرض وسیعتر این انقلاب به دیگر عرصه هاى قدرت حاکمیت خواهیم بود. همبستگى تمامى اعتراضات اجتماعى، چه در عرصه فرهنگى، محیط زیستى، دانشگاهى و چه در زمیته اعتراضات کارگران، معلمان و بازنشستگان شیپور پیروزى انقلاب را خواهد نواخت.

لاریجانى ها  و شرکا باید شیرفهم شده باشند که انقلاب تنها “تهاجم” نیست. سیلى است بنیان کن. دور نیست روزى که این شعر حافظ وصف حال این جماعت اوباش شود:

چه آسان می‌نمود اول غمِ دریا به بوی سود

غلط کردم که این طوفان به صد گوهر نمی‌ارزد.

 

سردبیر این شماره نشریه ژورنال: کیوان جاوید

*سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *