سپاه در فهرست تروریسم - منظر دریاکناری

سپاه در فهرست تروریسم – منظر دریاکناری

مندرج در ژورنال شماره ۷۴۲ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

چند کشور عضو اتحادیه اروپا قصد دارند با استناد به یک حکم دادگاه دوسلدورف آلمان در مورد پرونده آتش‌سوزی در عبادتگاه یهودیان در شهر بوخوم، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در فهرست این اتحادیه از سازمان‌های تروریستی قرار دهند.

جانتان در بیاید چرا این‌قدر “بکنیم، نکنیم” می‌کنید. آخر دیگر منتظر چه هستید تا یک نیروی خطرناکِ سازمان‌یافتهٔ غرق در امکانات مالی و انواع سلاح کشتارجمعی را در لیست یک سازمان تروریستی قرار بدهید؟ کسی که در خیابان با یک چاقو به رهگذری حمله یا حتی اشخاصی را تهدید به قتل کند فوراً دستگیر می‌کنند و خطرش را علیه شهروندان از بین می‌برند. ۴۵ سال است که حکومت مذهبی تروریست و سازمانده ترانزیت مواد مخدر در اروپا و جهان راست – راست می‌گردد و شما رهبران کشورهای اروپایی مدام استخاره می‌کنید و تسبیح می‌چرخانید که این جانیان را در لیست تروریستی قرار بدهید یا ندهید.

مشکلات شما البته قابل‌درک است. شما با حکومت اسلامی و انواع رژیم‌های غارتگر و خون‌ریز و جانی و خطرناک به‌خودی‌خود مشکلی ندارید. بالاخره بخش وسیعی از دنیا به دست همین همکاران و هم‌طبقه‌ای‌های شما اشغال شده است و همین‌ها هستند که با توسل به زندان و آدم‌ربایی و شکنجه و زندان و اعدام دارند منافع جامعه سرمایه‌داری و سرمایه‌داران را تأمین می‌کنند.

اما دنیا فقط یک رو ندارد. روی دیگر این دنیا که به دست شما در حال ازبین‌رفتن است، مردمی هستند که قرار نیست زانو بزنند و تسلیم زندگی برده‌وار و مرگ شوند. همین نیرو است که بر شما دولتیان فشار می‌آورد تا تکانی به خود بدهید و از امکانات موجود در جهت افسار زدن به تروریست‌هایی نظیر سپاه پاسداران استفاده کنید.

برای اینکه دست دول اروپایی را بگیریم تا در جهت تحقق این خواست مردم ایران برای بایکوت جمهوری اسلامی قدم بردارند و در وهله اول سپاه تروریست اسلامی را تحریم کنند، ما میلیون‌ها ایرانی جان بدر برده از دست رژیم اسلامی با کمک همه مردم انسان‌دوست و متمدن جهان می‌توانیم دست به اقدام مشترک بزنیم. به امید اتحادهای هر چه بزرگ‌تر علیه تروریسم و حکومت تروریست اسلامی در ایران.

 

سردبیر این شماره: محسن ابراهیمی

در انتشار یادداشت‌های ژورنال بکوشید

وبسایت ژورنال:
journalfarsi.com
ایمیل: journalfarsi@gmail.com
اینستاگرام:
journalfarsi

واتساپ: ۰۰۴۴۷۷۸۸۹۸۸۶۴۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *