سپاه پاسداران زیر ضرب اتحادیه اروپا - بابک یزدی

سپاه پاسداران زیر ضرب اتحادیه اروپا – بابک یزدی

مندرج در ژورنال شماره ۷۴۵ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

اتحادیه اروپا به شکل رسمی محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع جمهوری اسلامی و اسماعیل قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران و قرارگاه خاتم‌الانبیا سپاه پاسداران را تحریم کرد.

هیچ‌کس مثل ما ایرانیان در خارج کشور از تحریم همه‌جانبه سپاه تروریست پاسداران خوشحال نمی‌شود. هیچ انسانی همچون مجروحین انقلاب زن زندگی آزادی و خانواده‌های جان‌باختگان، از روز اول حاکمیت این رژیم تا همین امروز از انزوای بیشتر جمهوری اسلامی و تلاش برای بایکوت جهانی جمهوری اسلامی بیشتر خوشحال نمی‌شود.

این لیست وسیع‌تر است. همه ما که علیه این رژیم به میدان آمدیم تا حق خود را بگیریم؛ تا زندگی خود را طلب کنیم؛ تا در برابر دیکتاتوری و تبهکاری این حکومت بایستیم، از شنیدن این خبر خوشحالیم. اما این شعف و شادی ما همین‌جا پایان نمی‌پذیرد.

این اصلاً کافی نیست که چند مُهره کلیدی رژیم فقط برای موشک‌باران اسرائیل که کاملاً برای حکومت یک آبروریزی و شکست نظامی بود، یا برای ارسال پهپاد به روسیه مورد تحریم قرار بگیرند. رژیم اسلامی مظهر تروریسم در خاورمیانه و سمبل آدمکشی در منطقه است. این رژیم در جریان قیام سه سال پیش در عراق شریک قتل بیش از ۸۰۰ انقلابی مخالف اسلامیون حاکم در عراق است. رژیمی که فقط با زبان ترور و کشتار با دنیا صحبت می‌کند باید تماماً بایکوت و منزوی شود. کل حکومت باید در دنیا بایکوت شود و همه لانه‌های جاسوسی رژیم تحت نام سفارتخانه باید تعطیل شوند.

این حکومتِ کشتار مردم ایران است و ما مردم زمانی تماماً خوشحال می‌شویم که همه دولت‌های جهان در کنار مردم ایران قرار بگیرند و جمهوری جنایت، حکومت آپارتاید جنسیتی و ضد انسان اسلامی را بایکوت کنند. این خواست بسیار کلیدی ما است. رژیم اسلامی را به قول حمید تقوایی باید در خارج از ایران هم سرنگون کرد.

 

سردبیر این شماره: کیوان جاوید

در انتشار یادداشت‌های ژورنال بکوشید

وبسایت ژورنال:
journalfarsi.com
ایمیل: journalfarsi@gmail.com
اینستاگرام:
journalfarsi

واتساپ: ۰۰۴۴۷۷۸۸۹۸۸۶۴۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *