مضحکه انتخابات - کمدی سیاه- رضا درویش

مضحکه انتخابات – کمدی سیاه- رضا درویش

مندرج در ژورنال شماره ۷۵۱ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

در میانه مضحکه انتخابات که این روزها در جریان است از همه مضحک‌تر می‌توان به صحنه‌های مرتبط با کاندید شدن احمدی‌نژاد اشاره کرد.

در ابتدا جمعی به درِ خانه احمدی‌نژاد می‌روند و سپس از میان جمع یک نفر که در انجام‌وظیفه پاچه خاری قابلیت بیشتری دارد دهان باز می‌کند و می‌گوید: “همه اقشار جامعه به این فهم رسیده‌اند با این روال، کار به جایی نمی‌رسد. اومدیم عاجزانه از شما خواهش کنیم آقای احمدی‌نژاد فداکاری کنید.” بعد مشتی اراجیف بهم می‌بافد که: “دست شما رو می‌بوسیم، پای شمارو می‌بوسیم تورو خدا بیایید مردم را از این وضعیت نجات بدهید.” در خاتمه احمدی نژاد به جماعت می‌گوید: “دعا می‌کنیم بهترین‌ها برای ملت پیش بیاد.”

اما آنچه مسلم است این کمدی سیاه تراز آن است که حتی بتواند موجب خنده مردم بشود و در کارنامه یکایک عوامل رژیم آنقدر ردپای فساد و جنایت هست که انتخابات پیشِ رو مانند دیگر انتخابات اخیر نشان خواهد داد که این خیمه‌شب‌بازی‌ها در مسیر مبارزه مردم در جهت سرنگونی کمترین تردید و یا انحرافی ایجاد نخواهد کرد.

مردم معترض مدت‌هاست که به این درجه از آگاهی دست یافته‌اند که امکان‌داشتن یک زندگی انسانی نه با انتخابات نمایشی بلکه تنها با سرنگونی جمهوری اسلامی میسر خواهد شد.

 

سردبیر این شماره: کیوان جاوید

در انتشار یادداشت‌های ژورنال بکوشید

وبسایت ژورنال:
journalfarsi.com
ایمیل: journalfarsi@gmail.com
اینستاگرام:
journalfarsi

واتساپ: ۰۰۴۴۷۷۸۸۹۸۸۶۴۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *