همه با هم در دفاع از زندگی حسین شنبه‌زاده - کیوان جاوید

همه با هم در دفاع از زندگی حسین شنبه‌زاده – کیوان جاوید

مندرج در ژورنال شماره ۷۵۱ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

دادستان اردبیل می‌گوید که اتهام‌های حسین شنبه‌زاده، فعال شبکه اجتماعی، مترجم و ویراستار، “ارتباط با افسران رده‌بالای موساد”، “اهانت به مقدسات” و “تلاش برای خروج از کشور” است. حسین شنبه زاده در تاریخ ۱۱ خرداد بازداشت شد.

سر رژیم اسلامی، این هیولای مفلوک اما زخم‌خورده و خون‌ریز را باید به سنگ زد و همه مردم ایران را از شر این حکومت رهانید. این حکومت هر چه در داخل و خارج ضربات سهمگین‌تری می‌خورد انتقامش را از مردم می‌گیرد. پرونده‌سازی‌های امنیتی و به خطر انداختن جان و سلامت زندانیان سیاسی و غیر سیاسی از جمله تخصص‌های ویژه این حکومت ضدبشری است.

همه با هم و باقدرت هرچه‌تمام‌تر صدای حسین و خانواده نگرانش باشیم. در ایران و جهان به هر شکل ممکن به رژیم اسلامی نشان بدهیم که انقلاب زن زندگی آزادی فرزندان خود را در آغوش گرم خود می‌گیرد و نه‌تنها تنهایشان نمی‌گذارد که همچون طوفان به جان قاتلین مردم می‌افتد. این قدرت را به حکومت نشان بدهیم.

بازتکثیر بیانیه خانواده حسین شنبه زاده.

بیانیه خانواده حسین شنبه‌زاده در رابطه با وضعیت وی پس از بازداشت

اتهامات سنگینی که علیه نور دیده ما مطرح شده است، باتوجه‌به فعالیت حسین باهویت حقیقی‌اش در فضای مجازی قابل‌توجیه نیست. ما در درجه اول نگران سلامتی حسین هستیم؛ چرا که از نهاد دستگیرکننده و محل نگه‌داری او مطلع نیستیم. او باید ابتدا از حقوق اولیه یک زندانی برخوردار باشد.

انتساب اتهاماتی سنگین به حسین به فاصله کمتر از ۲۴ ساعت از دستگیری، بدون برخورداری از حق ارتباط به با وکیل و خانواده جای سؤال و نگرانی دارد.

ادعای متواری شدن حسین نیز قابل‌توجیه نیست؛ حسین از مدت‌ها قبل در شبکه ایکس از قصدش برای سفر به اردبیل سخن گفته بود و حتی تا ساعتی قبل از دستگیری نیز در همین شبکه از شهر اردبیل سخن می‌گفت و از خودش عکس منتشر می‌کرد.

شما حسین شنبه‌زاده را می‌شناسید. از پیامد این اتهامات سنگین نیز آگاهید. لطفاً در رسیدن صدای ما به گوش دلسوزان، کمک‌حال ما باشید.

 

سردبیر این شماره: کیوان جاوید

در انتشار یادداشت‌های ژورنال بکوشید

وبسایت ژورنال:
journalfarsi.com
ایمیل: journalfarsi@gmail.com
اینستاگرام:
journalfarsi

واتساپ: ۰۰۴۴۷۷۸۸۹۸۸۶۴۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *