اخراج مأمور حکومت اسلامی از فرانسه - میلاد رابعی

اخراج مأمور حکومت اسلامی از فرانسه – میلاد رابعی

مندرج در ژورنال شماره ۷۵۴ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

به گزارش رسانه‌ها بشیر بی‌آزار، یکی از مدیران سابق صداوسیما با اتهام‌های امنیتی در فرانسه بازداشت شده است. وی بیش از یک هفته است که در بازداشت اداری برای اجرای حکم دیپورت از فرانسه به سر می‌برد.

باز هم یکی دیگر از تروریست‌های وابسته به حکومت اسلامی در قلب اروپا شناسایی شد تا مجدداً ثابت شود که رژیم اسلامی حتی یک‌لحظه از سیاست ایجاد آشوب و ترور در جهان دست برنمی‌دارد. وزارت کشور فرانسه در این باره اعلام کرده است که فرد مذکور “یک عامل نفوذ ایران [جمهوری اسلامی] و مرتبط با سرویس‌های اطلاعاتی جمهوری اسلامی” است.

همه ما به‌خوبی از وجود عوامل نفوذی و شبکه سازمان‌یافته تروریست‌های وابسته به حکومت اسلامی آگاهیم. شبکه‌ای که مخالفین سیاسی و انسان‌های شریف متعددی را در کشورهای مختلف به قتل رسانده و به هر جرم و جنایتی برای گسترش نفوذ جمهوری اسلامی دست می‌زند. اما آن چه در این میان حائز اهمیت است توجه بیشتر از طرف کشورهای غربی به این موضوع و جدی‌گرفتن خطر تروریسم جمهوری اسلامی است.

این یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب زن، زندگی، آزادی است. انقلابی که در آن مردم ایران بیش از همیشه توجه جهان را به عمق توحش و قساوت حکومت اسلامی جلب کردند و اسناد جنایات چند دهه این رژیم را پیش روی مردم و دولت‌های جهان ورق زدند.

حکم دادگاه حمید نوری و افشاگری‌های صورت‌گرفته در آن نیز یکی از نقاط عطف این تغییر نگاه جهانیان بود. دادگاه‌هایی مانند ایران تریبونال و آبان تریبونال نیز فضا را هر چه بیشتر به سمت بی‌آبروتر شدن جمهوری اسلامی تغییر دادند. از نقش جنبش دادخواهی نیز در این میان نباید غافل بود.

انتظار مردم ایران و شهروندان خود کشورهای غربی از دولت‌ها این است که دست چنین جنایت‌کارانی را از سر جامعه کوتاه کنند و تلاش بیشتری در شناسایی عوامل رژیم اسلامی انجام دهند.

برای جلوگیری از نفوذ حکومت اسلامی قبل از هر چیز باید راه هرگونه مماشات دول غرب با جمهوری اسلامی را بست. باید خلأهای قانونی که امکان نفوذ این افراد را می‌دهند شناسایی و برطرف کرد. حکومت نباید بتواند به‌آسانی و به‌عنوان مشاور و رایزن فرهنگی و کارمند سفارت و تحت هر عنوان دیگری، به اقصی‌نقاط جهان تروریست اعزام کند. امنیت و آسایش شهروندان کشورهای غربی و مخالفین جمهوری اسلامی با وجود چنین تروریست‌هایی با خطرات بسیار جدی روبرو خواهد شد.

 

سردبیر این شماره: محسن ابراهیمی

در انتشار یادداشت‌های ژورنال بکوشید

وبسایت ژورنال:
journalfarsi.com
ایمیل: journalfarsi@gmail.com
اینستاگرام:
journalfarsi

واتساپ: ۰۰۴۴۷۷۸۸۹۸۸۶۴۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *