پزشکیان و قدرت غیرقابل‌انکار انقلاب "زن، زندگی، آزادی" - عطیه نیک‌نفس

پزشکیان و قدرت غیرقابل‌انکار انقلاب “زن، زندگی، آزادی” – عطیه نیک‌نفس

مندرج در ژورنال شماره ۷۶۲ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

موج‌سواری پزشکیان بر دست‌آوردهای انقلاب “زن، زندگی آزادی”

“استفاده ستاد تبلیغاتی مسعود پزشکیان از آهنگ و شعر «برای…» شروین حاجی‌پور، خشم و واکنش کاربران رسانه‌های اجتماعی را به دنبال داشت. برخی آن را سوءاستفاده از ترانه جنبش «زن، زندگی، آزادی» و اعتراضاتی خواندند که پزشکیان از آن با عنوان «اغتشاشات» نام برده است.”

مسعود پزشکیان فردی از قافله متزور، دروغگو و البته شکست‌خورده اصلاح‌طلبان برای تبلیغات و جمع‌کردن رأی بیشتر مشغول تلاش‌های مذبوحانه خویش است.

او از طرفی نام انقلاب مدرن و پیشرو “زن، زندگی، آزادی” را اغتشاشات می‌گذارد و از طرف دیگر از آهنگ و شعر “برای” شروین حاجی‌پور برای تبلیغات در ستاد انتخاباتی‌اش استفاده می‌کند.

“برای” شعر و موزیکی که هنر اعتراضی این انقلاب است و خواننده آن به دلیل خواندن آن توسط رژیم دستگیر و جرم‌انگاری شد!

استفاده از شعر “برای” نه به دلیل ناآگاهی پزشکیان بلکه به دلیل قدرت غیرقابل‌انکار انقلاب باشکوه، بی‌بدیل و زنانه “زن، زندگی، آزادی” ست، انقلابی که خواست‌های مردم را به‌درستی بیان می‌کند، همان خواست‌هایی که هرگز با وجود رژیم ضدانسانی اسلامی هرگز محقق نمی‌شود.

مردم آزادی‌خواه ایران سال‌هاست از این رژیم، اصلاح‌طلب و اصول‌گرا عبور کرده‌اند و بارها گفته‌اند: “رأی ما سرنگونی است” موج‌سواری پزشکیان بر نمادهای انقلاب مردم نه‌تنها رأی برایش جمع نمی‌کند؛ بلکه فقط نفرت و خشم مردم را بیشتر و عزم آنها را برای هر سریع‌تر به پیروزی رساندن انقلابشان راسخ‌تر می‌کند.

 

سردبیر این شماره: آذر پویا

در انتشار یادداشت‌های ژورنال بکوشید

وبسایت ژورنال:
journalfarsi.com
ایمیل: journalfarsi@gmail.com
اینستاگرام:
journalfarsi

واتساپ: ۰۰۴۴۷۷۸۸۹۸۸۶۴۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *