سپاه تروریست، حکومت کثافت! - کاظم نیکخواه

سپاه تروریست، حکومت کثافت! – کاظم نیکخواه

مندرج در ژورنال شماره ۷۶۲ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

شروع شد! دولت کانادا روز چهارشنبه ۳۰ خرداد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در فهرست گروه‌های تروریستی خود قرار داد. دست‌مریزاد به ما مردم! به دادخواهان پرواز ۷۵۲! به انقلاب زن زندگی آزادی! بیش از چهل سال است اینها هزاران ترور و جنایت کردند، و دولت‌های دنیا بر جنایات اینها چشم بستند. به هواپیمای مسافربری در جلو چشم دنیا شلیک کردند و ۱۷۶ نفر از عزیزان مردم را وحشیانه لت‌وپار کردند و دولت‌ها به مماشات با آنها ادامه دادند. ما مردم از داخل ایران، از درون زندان‌ها، در کشورهای مختلف، فریاد زدیم، پیام دادیم، تجمع کردیم، بیانیه دادیم، اما تکان نخوردند.

دولت کانادا خوشبختانه پیش‌گام حرکتی شد که تردیدی نداریم که همه‌گیر خواهد شد و آنها که راه کانادا را در پیش نگیرند منزوی و طرد می‌شوند. سپاه پاسداران یعنی خامنه‌ای، یعنی کل حکومت اسلامی، همه جنایت‌کار و تروریست‌اند و باید منزوی و بایکوت شوند و گورشان را گم کنند.

حکومت منفور اسلامی باید به زباله‌دان انداخته شود. این فرمان انقلاب زن زندگی آزادی است که هر روز دارد از زبان بازنشستگان و فعالین زن زندگی آزادی، دادخواهان و زندانیان سیاسی، زنان و دختران بی‌حجاب و همه مردم فریاد زده می‌شود. این فرمان انسانیت است.

با سرنگونی این حکومت دنیا از شادی لبریز خواهد شد و بزرگ‌ترین جشن جهانی را شاهد خواهیم بود. مردم دنیا از دست تروریسم کثافت اسلامی نفس راحتی خواهند کشید. آن روز دور نیست. اراده و عزم مردم ایران و فضای شفاف و متحد و عمیق انقلاب زن زندگی آزادی، به‌روشنی نشان می‌دهد که آن روز نزدیک است. نابود باد حکومت تروریست و آدمکش اسلامی!

 

سردبیر این شماره: آذر پویا

در انتشار یادداشت‌های ژورنال بکوشید

وبسایت ژورنال:
journalfarsi.com
ایمیل: journalfarsi@gmail.com
اینستاگرام:
journalfarsi

واتساپ: ۰۰۴۴۷۷۸۸۹۸۸۶۴۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *