متحد و یکپارچه علیه سیرک انتخاباتی حکومت! - حمید تقوایی

متحد و یکپارچه علیه سیرک انتخاباتی حکومت! – حمید تقوایی

مندرج در ژورنال شماره ۷۶۴ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

بیش از ۳۰ تشکل و جمع و فعالین شناخته شده در “بیانیه مشترک و سراسری فعالین انقلاب “زن زندگی آزادی”، جنبش زنان و تشکل‌های دانشجویی و دانش‌آموزی درباره “انتخابات” ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳” اعلام کرده‌اند: “رأی و انتخاب ما انقلاب “زن زندگی آزادی” است که با گام‌ها و فریادهایمان در خیابان‌ها، دانشگاه‌ها و مدارس اعلام کرده و می‌کنیم! ”

در این بیانیه آمده است “همان‌گونه که مادران آبان در ۱۴۰۰ به نمایندگی از همه بخش‌های معترض جامعه اعلام کردند “رأی ما سرنگونی”، در ادامه آن، ما اعلام می‌داریم؛ رأی ما و انتخاب ما انقلاب “زن زندگی آزادی” است! ”

جا دارد همه ما دست‌اندرکاران انقلاب زن زندگی آزادی و جنبش‌های اعتراضی و همه نهادها و تشکل‌ها و نهادهای مبارزاتی به این حرکت بپیوندیم و به هر طریق می‌توانیم با بیانیه‌ها و طومارها و فراخوان‌ها، و با سازماندهی متحدانه اعتراضات خیابانی در داخل و خارج کشور به سیرک انتخاباتی حکومت با موج اعتراضی گسترده‌ای پاسخ بدهیم.

یک پاسخ کوبنده به حکومت و سیرک انتخاباتی‌اش سخنرانی پرشور یکی از فعالین جنبش بازنشستگان در تجمع اعتراضی‌شان در کرمانشاه بود که اعلام کرد: “برادران و خواهران، مردم بیدار، مردم آگاه! همانطور که در انتخابات مجلس مردم سیلی محکمی بر گوش خودکامگان و مستبدان زدند، این بار هم می‌طلبد که یک سیلی محکم‌تری بر این حاکمیت و بر این مزدوران و بر این جبارانی که بر مردم سایه افکنده‌اند زده بشود.”

این “سیلی محکمتر” اعتراض یکپارچه همه ما مردم بیدار و آگاه با این فریاد است: رأی ما  سرنگونی، و انتخاب ما انقلاب  زن_زندگی_آزادی است!

 

سردبیر این شماره: سیاوش آذری

در انتشار یادداشت‌های ژورنال بکوشید

وبسایت ژورنال:
journalfarsi.com
ایمیل: journalfarsi@gmail.com
اینستاگرام:
journalfarsi

واتساپ: ۰۰۴۴۷۷۸۸۹۸۸۶۴۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *