الگوی اسلامی خزعلی، الگویی شکست‌خورده - عطیه نیک‌نفس

الگوی اسلامی خزعلی، الگویی شکست‌خورده – عطیه نیک‌نفس

مندرج در ژورنال شماره ۷۶۶ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

انسیه خزعلی، معاون ریاست‌جمهوری رژیم در امور زنان و خانواده، با تأکید بر اهمیت آموزش “سبک رفتار با همسر” نوشته که سبک رفتار خمینی و خامنه‌ای با همسرانشان “یک الگوی بسیار خوب و موفق از سبک زندگی ایرانی – اسلامی است.” و اینکه: “خانه و خانواده را همچون سنگری استراتژیک پاسداری کنیم.”

انسیه خزعلی که به گفته خودش کودک همسر بوده، می‌خواهد برای مردم مدرن، مبارز و مطالبه‌گر در ایران الگوی رفتاری از نوع مردسالار، سرکوبگر و البته عقب‌مانده اسلامی به شیوه خمینی و خامنه‌ای ارائه دهد. غافل از اینکه در انقلاب زن، زندگی، آزادی مردم به‌درستی عامل اصلی مشکلات و معضلاتشان را تشخیص دادند و اصل نظام و اسلام در قدرت را نشانه گرفتند و با شعارنویسی علیه اسلام، عمامه‌پرانی و حجاب سوزان عملاً مطالبات خود و انزجارشان از ارزش‌ها و “الگوهای” یک سیستم سرکوبگر اسلامی را بیان کردند.

امثال انسیه خزعلی که خدنگ‌های وفادار رژیم اسلامی هستند آب در هاون می‌کوبند. مردم ایران انتخابشان را سال‌هاست که کرده‌اند و در انقلابی که در جریان است جلوهٔ واقعی آن را به دنیا نشان دادند.

اسلام و “الگوهای رفتاری ضد زنش” و رژیم اسلامی انتخاب هیچ انسان آزاده و آگاهی نیست. مردم با مبارزات جسورانه و هر روزه و جاروکردن اسلام از زندگی اجتماعی، سرنگونی رژیم اسلامیِ ضدانسانی را نشانه گرفته‌اند.

 

سردبیر این شماره: سوسن صابری

در انتشار یادداشت‌های ژورنال بکوشید

وبسایت ژورنال:
journalfarsi.com
ایمیل: journalfarsi@gmail.com
اینستاگرام:
journalfarsi

واتساپ: ۰۰۴۴۷۷۸۸۹۸۸۶۴۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *