خامنه‌ای و مادر شریفه محمدی - کیوان جاوید

خامنه‌ای و مادر شریفه محمدی – کیوان جاوید

مندرج در ژورنال شماره ۷۶۶ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

مادر شریفه محمدی، فعال کارگری زندانی، روز دوشنبه در ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، می‌گوید: “نزدیک به هفت ماه است دخترم را گرفته‌اند و به من خبری از او نمی‌دهند.”

خامنه‌ای نیز امروز سه‌شنبه ۵ تیرماه بعد از کلی تبلیغات که قرار است حرف‌های خیلی مهمی بزند در برابر جمعیتی کرایه‌ای به مناسبت “عید غدیر” صحبت‌هایی کرد که به‌قول‌معروف کوه موش زایید.

خامنه‌ای غیر از اینکه در بخش اول صحبت‌هایش همان حرف‌های پوچ بی‌حاصل از فضائل “امیر المومنین” را به خورد جمعیت کرایه‌ای خود داد چیزی برای گفتن نداشت. تکرار همان لاطائلات در مورد کرامات علی که مجدداً نشان داد که اسلام و باورهای اسلامی فقط بدرد لای جرز می‌خورد و باید از زندگی مردم جارو شوند. بخش دوم سخنرانی خامنه‌ای این بود که رئیس‌جمهور آینده قدرت را بین فامیل‌های خودش و طرف‌داران آمریکا تقسیم نکند و دشمنی با آمریکا را هم فراموش نکند. این بود جوهر سخنان خامنه‌ای که نشان می‌دهد وضعیت خامنه‌ای در رأس حکومت ارتجاع اسلامی تا چه حد اسف‌بار است.

اما شریفه کیست و چرا به بند کشیده شده است؟ شریفه محمدی برای زندگی انسانی و در دفاع از حقوق و کرامت انسانی همه مردم پا به میدان مبارزه گذاشته و در این راه به بند کشیده شده است و ۷ ماه است که خبری از این انسان شریف و مبارز به مادرش نمی‌دهند.

اینجاست که کل تاریخ ۴۵ساله حکومت اسلامی در برابر ما قرار می‌گیرد. خامنه‌ای‌هایی که می‌خورند و می‌دزدند و از پول کوه می‌سازند و آقازاده‌های خود را به چهارسوی جهان می‌فرستند تا عیش‌ونوش کنند و برای حفظ این موقعیت نیز می‌کشند و به بند می‌کشند و شریفه‌هایی که عکس این زندگی می‌کنند. متحد و متشکل می‌کنند و برای اینکه مردم به یک‌لقمه‌نان بیشتر و به درمان و بهداشت و مسکن بهتر دست یابند بی‌محابا می‌جنگند و از زندان هم نمی‌هراسند.

ما با دو دنیا روبرو هستیم. دنیای فاسد خامنه‌ای‌ها و دنیای زیبای انسانی شریفه‌ها. مناسبات و حکومت فاسد باید سرنگون شود تا آن دنیای انسانی برقرار گردد. ما برای انقلاب علیه این تباهی حکومت اسلامی در میدان‌ هستیم.

 

سردبیر این شماره: سوسن صابری

در انتشار یادداشت‌های ژورنال بکوشید

وبسایت ژورنال:
journalfarsi.com
ایمیل: journalfarsi@gmail.com
اینستاگرام:
journalfarsi

واتساپ: ۰۰۴۴۷۷۸۸۹۸۸۶۴۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *