دولت کانادا مجوز برگزاری انتخابات قلابی به جمهوری اسلامی نداد سایر دولت‌ها هم نباید مجوز بدهند! - کمیته خارج کشور حزب کمونیست کارگری ایران

دولت کانادا مجوز برگزاری انتخابات قلابی به جمهوری اسلامی نداد سایر دولت‌ها هم نباید مجوز بدهند! – کمیته خارج کشور حزب کمونیست کارگری ایران

مندرج در ژورنال شماره ۷۶۶ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

دولت کانادا مجوز رأی‌گیری برای انتخابات قلابی ریاست‌جمهوری را به جمهوری اسلامی نداد. سایر دولت‌ها نیز باید از این تصمیم تبعیت کنند.

هر دولتی که ادعای دفاع از حقوق بشر دارد نباید به جمهوری اسلامی مجوز بدهد که این مضحکه را در آن کشور برگزار کند. این انتخابات نیست نمایش بی‌حقوقی تمام‌عیار مردم ایران است. در شرایطی که تحت حاکمیت جمهوری اسلامی نه خبری از آزادی بیان و عقیده و مطبوعات است و نه آزادی احزاب مخالف، در شرایطی که مطلقاً چیزی به اسم انتخابات در جمهوری اسلامی معنی ندارد و چند قاتل و جنایت‌کار ضد زن و ضد آزادی را از فیلتر گذرانده‌اند و به‌عنوان کاندید جلو جامعه گذاشته‌اند، در شرایطی که هر منتقدی با شکنجه و زندان و حتی اعدام مواجه می‌شود، در شرایطی که جمهوری اسلامی آپارتاید جنسیتی تمام‌عیاری را حاکم کرده است، مجوز دادن به این حکومت که در کشورهای دیگر هم این نمایش بی‌حقوقی مردم ایران را برگزار کند، شرم‌آور است.

صرف‌نظر از اینکه دولت‌های دیگر این مجوز را به جمهوری اسلامی بدهند یا ندهند، مخالفان جمهوری اسلامی در هر جا و به هر درجه بتوانند جلو آن را خواهند گرفت. این کمترین انتظار از دولت‌ها است که مانند دولت کانادا از برگزاری این نمایش تهوع‌آور جمهوری اسلامی جلوگیری کنند.

حزب کمونیست کارگری از مردم همه کشورها می‌خواهد دولت‌ها را برای تحقق این خواست مشروع مردم ایران تحت‌فشار قرار دهند.

 

سردبیر این شماره: سوسن صابری

در انتشار یادداشت‌های ژورنال بکوشید

وبسایت ژورنال:
journalfarsi.com
ایمیل: journalfarsi@gmail.com
اینستاگرام:
journalfarsi

واتساپ: ۰۰۴۴۷۷۸۸۹۸۸۶۴۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *