دستگیری مزدوران رژیم و جنبش دادخواهی – آذر پویا

مندرج در ژورنال شماره ۷۵ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

دادستانی آلبانی یک مرد ایرانی را به حمایت از گروه‌های تروریستی و سو‌ء استفاده از اطلاعات کامپیوتری متهم کرده است. به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس و بنا بربیانیه دفتر جرائم ویژه، پرونده این فرد، بیژن پولادرگ به دادگاه فرستاده شده است.

بیش از دو سال پیش نیز، آلبانی دو دیپلمات ایرانی را به اتهام اقدام به فعالیت‌های غیرقانونی و نقض موقعیت دیپلماتیک خود، از این کشور اخراج کرد. دستگیری و محکومیت دیپلمات ایرانی، اسداله اسدی  به ۲۰سال زندان در بلژیک را هم، همگی به یاد داریم. از طرفی دادگاه حمید نوری، از دست اندرکارانِ کشتار زندانیان سیاسی، در استکهلم سوئد در جریان است و بزودی نتیجه آن اعلام خواهد شد. دادگاه های ایران تریبونال و آبان نیز با حضور شاکیان زیادی برگزار شد که همگی علیه جنایات جمهوری اسلامی صحبت کردند. دادگاه آنتاریو در کانادا، سپاه پاسداران را بعنوان یک ارگان تروریستی برسمیت شناخته و حمله موشکی به هواپیمای اکراینی را جنایت علیه بشریت اعلام کرد.

به موارد بالا میتوان نمونه های دیگری را هم اضافه کرد.

جنبش عظیم دادخواهی، در خارج از ایران هم، زمین را زیر پای مزدوران جمهوری اسلامی داغ کرده است. این قرقره ای است که تازه سرباز کرده و از این پس شاهد دستگیری و محاکمه تعداد بیشتری از این جنایتکاران خواهیم بود. خانواده های دادخواه عزم کرده اند که با شکستن سکوتشان به این روند سرعت بیشتری دهند.

دیرنیست زمانی که پای تمام سران حکومت اسلامی به دادگاه های مردمی  باز شود، تا جوابگوی جنایاتشان باشند.

سردبیر این شماره نشریه ژورنال: سوسن صابری

* نقل قول از ژورنال با ذکر منبع آزاد است: نشریه روزانه ژورنال journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *