"دکتر بازی" رژیم به پایان رسید - کیوان جاوید

“دکتر بازی” رژیم به پایان رسید – کیوان جاوید

مندرج در ژورنال شماره ۷۷۶ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

خرگوش پزشکیان با مشارکت خامنه‌ای با شعبده‌بازی ناشیانه‌ای از صندوق بیرون آمد و خامنه‌ای احمقانه تقلا کرد به شیوه آخوندی از حضور “جمعاً ۵۰ میلیونی”؟! مردم در “دو دور” انتخابات ابراز خوشحالی کند.

بعد از پایان این مسخره‌بازی انتخاباتی که با تودهنی مردم روبرو شد، طوری که رأی‌سازی چندین برابری هم نتوانست این شکست رژیم را پنهان کند، پزشکیان از خامنه‌ای قدردانی کرد و فوراً روی قبر خمینی حضور یافت تا نوکری خود را به کُل رژیم یادآور شود و این پیام را به مسئولین دوایر ترور که زیر نظر مجتبی و بیت رهبری فعال هستند، برساند که بمبی، چیزی در اتومبیلش یا هلیکوپترش جاسازی نکنند. بیچاره یادش رفته که ابراهیم رئیسی نوکر درگاه “آقا” وقتی دیگر مسجل شد رژیم نمی‌تواند با همان فرمان براند، سرنگون شد تا راه برای او باز شود.

پزشکیان در اولین نطق بعد از کلیدداری‌اش گفت خوشحال است که قولی نداده که نتواند عملی کند. یعنی قولی نداده که بخواهد عملی کند. فقط می‌خواهد در راه سیاست‌های خامنه‌ای امروز را به فردا برساند و شکست‌های تا امروز کل جمهوری اسلامی را از دیده دور بدارد.

این مشخص است که آب خوش از گلوی پزشکیان و کل حکومت اسلامی پایین نخواهد رفت. شعبده‌بازی به پایان رسیده و مبارزه برای تحقق آرمان‌های انسانی در جامعه با قدرت تمام در مسیر خود همچون همیشه به‌پیش خواهد رفت. آزادی زندانیان سیاسی، مبارزات کارگران و معلمان و بازنشستگان، مقابله با رژیم در دانشگاه‌ها و جنبش علیه اعدام و مبارزه بی‌همتا علیه حجاب و خلاصی فرهنگی آن غول آزاد شده‌ای است که هیچ قدرتی موفق به مهارش نیست. جمهوری اسلامی در هم شکسته‌تر، متفرق‌تر و زبون‌تر از آن است که در برابر این جامعه آگاه و هدفمند و متحد یارای مقاومت داشته باشد.

آن پرنده که بر شانه‌های پزشکیان نشسته است، شاهین خوش‌اقبال نیست، “جغد شومی” است که راه قبرستان را در گوش “شاه” نجوا می‌کند.

 

سردبیر این شماره: کیوان جاوید

در انتشار یادداشت‌های ژورنال بکوشید

وبسایت ژورنال:
journalfarsi.com
ایمیل: journalfarsi@gmail.com
اینستاگرام:
journalfarsi

واتساپ: ۰۰۴۴۷۷۸۸۹۸۸۶۴۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *