احمد رضا جلالی را آزاد کنید! – حسن صالحی

مندرج در ژورنال شماره ۸۲ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

در خبرها به نقل ازهمبندی‌های احمد رضا جلالی آمده است که وی روز ۱۵ فروردین و در پی اعتراض او به دزدیده شدن داروهایش از سوی کارکنان داروخانه زندان، مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

احمد رضا جلالی، متخصص پزشکی بحران و شهروند سوئد، در آوریل ۲۰۱۶ به دعوت دانشگاه‌ های تهران و شیراز برای برگزاری یک کارگاه مدیریت بحران به ایران سفر کرد و دستگیر شد.

احمد رضا جلالی به اتهام “محاربه” و “همکاری با دولت اسرائیل” به اعدام محکوم شده است. اتهامی که از سوی وی قویا رد شده است. او از زمان بازداشت از حق مرخصی محروم بوده و از سال گذشته نیز اجازه تماس تلفنی با خانواده خود را نداشته است.

این را همه می دانند که زندانیان دو تابعیتی با اتهامات واهی به گروگان گرفته می شوند تا از آنها بعنوان ابزاری برای گروکشی و معامله در سیاست خارجی استفاده شود. همه می دانند که حقیقت تداوم بازداشت آنها به هیچ جرم و خلافی مرتبط نیست.

جمهوری اسلامی با به فروش گذاشتن آزادی این زندانیان، بدنبال کسب در آمد است و یا می خواهد آنها را با زندانیان خود در خارج کشور مبادله کند.

جمهوری اسلامی تروریست است که احمد رضا جلالی ها، هزاران زندانی سیاسی و میلیون ها  شهروندان ایران را به گروگان گرفته است. این رژیم فقط  شایسته بایکوت کردن است.

 

سردبیر این شماره نشریه ژورنال: آذر پویا

* نقل قول از ژورنال با ذکر منبع آزاد است: نشریه روزانه ژورنال journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *