داعشیِ خون آشام، اسیر دست عدالت – کیوان جاوید

مندرج در ژورنال شماره ۸۶ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

“الشفیع الشیخ، در آدم ربایی، شکنجه و سر بریدن چندین گروگان در سوریه، از جمله روزنامه نگاران و امدادگران دست داشت. یک هیات منصفه فدرال در ایالت ویرجینیای آمریکا، این عضو رده بالای داعش را به دلیل دست داشتن در قتل و جنایت محکوم کرد.”

وکلای الشیخ ادعا کردند او یک “جنگجوی ساده داعش” بود که به نمایندگی از سوی “مسلمانان رنج کشیده” از انگلیس به سوریه رفته بود.

چندین خانواده جانباخته بدست او شاهد این محاکمه بودند. خانواده هایی که سربریده شدن عزیزانشان را در برابر دوربین مشاهده کرده بودند.

دادگاه، این خون آشام را به حبس ابد محکوم کرد. به این ترتیب تا اطلاع ثانوی می توانیم مطمئن باشیم خطری از جانب او جامعه را تهدید نمی کند. خطر اما رفع نشده است. داعش هر چند از نظر نظامی در بدترین موقعیت ممکن قرار دارد و دامنه جنایتش روز به روز محدوتر می شود، هنوز خطری جدی برای مردم منطقه است.

از یاد نبریم، تروریست های طالبان مجددا با کمک آمریکا حاکم بر افغانستان شدند. تروریسم و دولت های اسلامی محصول و نیاز جهان سرمایه داری در برابر جهان متمدن از گذشته نه چندان دور تا همین امروز است. تنها مبارزه مستقیم ما مردم ایران برای محو جمهوری اسلامی و با مبارزه مردم متمدن جهان است که این ویرس های جامعه بشری را برای همیشه ریشه کن خواهند شد.

 

سردبیر این شماره نشریه ژورنال: کیوان جاوید

* نقل قول از ژورنال با ذکر منبع آزاد است: نشریه روزانه ژورنال journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *