آروینا با موهای سیاهش – منظر دریاکناری

مندرج در ژورنال شماره ۴۶۳ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

میرسلیم، نماینده  و عضو کمیسیون  اصل نود مجلس اسلامی در توئیتی نوشت:‏ لطفا دست به کار شوید و نگذارید سنگر عفاف وحجاب تسلیم دشمن‌ شود.

خبرگزاری فارس نیز از تردد سفیران بعضی کشورها و خانواده‌های آنها بدون حجاب اجباری در شهرها انتقاد کرد و خواستار برخورد وزارت خارجه با آن‌ها شد.

این دو خبر را داشته باشید تا به آروینا برسیم. آروینا نوجوانی است که به جرم بی حجابی به بیدادگاه جمهوری اسلامی فراخوانده شده است. آروینا از پیش از انقلاب مهسا تا همین امروز بی حجاب تردد می کند و بی حجاب بر سر کلاس حاضر می شود و اوباش بسیجی و خواهران زینب را کلافه کرده است. او تنها نیست و با دوستانش یک “واحد گشت کماندویی” تشکیل داده اند و در خیابانها جوله می کنند. سلاح این جنگجویان موهای مواج آنها است که به سوی دشمن نشانه رفته است و آماده جنگیدن با هر مزاحمی هستند که سر راه آنها قرار می گیرند.

آروینا سن کمی دارد اما همه امام جمعه ها و نمایندگان ابله مجلس اسلامی و فرماندهان سپاه و بسیج از او و هم نسل های بی باکش وحشت دارند. میرسلیم هشدار می دهد و سران سه قوا را به فکر چاره اندیشی فرامی خواند. خبرگزاری فارس هشدار می دهد خانواده های دیپلماتها هم دارند از بی پروایی زنان در ایران نیرو می گیرند و حجاب ها را در ایران کنار می گذارند. یادمان باشد که تا قبل از انقلاب زن زندگی آزادی سفرا و وزیران زن اروپایی لچک به سر به دیدار سران جمهوری اسلامی می رفتند و این توهین به زنان ایرانی را با اسم رمز احترام به فرهنگ بومی و اسلامی مردم ایران توجیه می کردند.

حالا همه دنیا انگشت به دهان شده است و می بیند فرهنگ زنان و مردم ایران جهانی است و پرچم همه آزادی و فرهنگ مدرن ضد مذهبی در جهان را در دست دارند و به همین دلیل محبوب قلبهای جهانیان شده اند.

به این ارتش زیبارویان بی باک باید مهمات رساند. باید بیش از همیشه در کنارشان قرار گرفت و از آنها در برابر دشمن محافظت کرد. بی حجابی فقط  زیر پا له کردن اعتقادات اسلامی نیست بلکه همانطور که سران حکومت نیز اذعان دارند یک جنگ سیاسی است که “بود و نبود” حکومت را نشانه رفته است. آروینا در کنار همه زنان و دختران جسور پرچم جمهوری اسلامی را پایین می شکند. آنها با عمل شجاعانه ضد مذهبی خود حکومت را به دادگاه تاریخ می سپارند و محکوم به سرنگون شدن می کنند.

 

سردبیر این شماره نشریه ژورنال: محسن ابراهیمی

*سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *