هذیان‌های یک حکومت مدافع حجاب - سیما بهاری

هذیان‌های یک حکومت مدافع حجاب – سیما بهاری

مندرج در ژورنال شماره ۷۵۰ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

روح‌الله مؤمن نسب می‌گوید: “بی‌حجاب‌ها یا نفوذی‌اند و یا مشکل روانی دارند.”

روح‌الله مؤمن نسب را می‌شناسید؟ او مهرۀ شناخته شده‌ای است که نامش با فیلترینگ اینترنت گره‌خورده است. از مدافعان اصلی “طرح صیانت از فضای مجازی” است. او معتقد است “اگر یکی دو نفر از فروشندگان وی‌پی‌ان را به‌عنوان مفسدفی‌الارض اعدام کنند، بقیه دست و پایشان را جمع می‌کنند.”

تمام این اظهارات مشعشع از تراوشات مغز پوسیده روح‌الله مؤمن نسب است و حالا دررابطه‌با بی‌حجابی اظهاراتش را می‌شنویم. جمهوری اسلامی در دوران حیاتش در هر مخمصه‌ای گیرکرده و نتوانسته راه‌حلی برای برون‌رفت از آن پیدا کند، می‌گوید “کار دشمن خارجی” است. از پس بی‌حجابی بر نیامدند. لوایح و گشت ارشاد و حجاب‌بان از پس زنان بی‌حجاب بر نیامدند. حالا متوسل به همان ریسمان همیشگی شده‌اند: کار “اجنبی” است. بی‌حجاب‌ها فریب‌خورده‌اند و انگ دیگر اینکه روانی هستند. البته این حکم تازه‌ای نیست. مگر قبلاً هم بی‌حجاب‌ها را به مراکز روان‌شناسی ارجاع نداده‌اند؟! مگر برای تنبیه به کار در غسالخانه “محکوم” نکرده‌اند؟!

حکومت با ارجاع یک معترض علیه حجاب اجباری به روان‌شناس و کار در غسالخانه قصد دارد زنان بی‌حجاب را تحقیر کند. از نظر خود مردم مراجعه خود انسان‌ها به روان‌شناس یا کار در غسالخانه هیچ ایرادی ندارد، اما همین مردم به ارجاع بی‌حجاب به روان‌شناس و کار در غسالخانه توسط حکومت به‌عنوان تنبیه اعتراض می‌کنند.

مردم با ارزش‌ها و قوانین حکومت سر جنگ دارند. حکومت به هر دروغی و به هر شگردی متوسل می‌شود تا قوانینش را در حلق جامعه فروکند. اما بی‌فایده است. زنان و مردان شجاع نمی‌پذیرند. می‌جنگند و هر آنچه بوی تعفن و گندیدگی دارد را پس می‌زنند. اگر روزی هزار بار زنان بدبختی چون انسیه خزعلی و جمیلۀ علم الهدا آمار دروغین از وضع بد زنان غربی ارائه دهند و از خوشبختی زنان در کشور اسلام زدۀ ایران بگویند، نسل جوان فقط مسخره می‌کند و راه خودش را می‌رود. حجاب سنگر فتح شده به دست انقلابیون زن زندگی آزادی است. با رجزخوانی عنصر مرتجع و عقب‌مانده‌ای چون مؤمن نسب باز پس گرفته نمی‌شود. مردم دشمن خوشبختی خودشان را خوب می‌شناسند. می‌دانند که دشمنشان همین‌جاست و همین‌جا دارند گورش را می‌کنند.

 

سردبیر این شماره: محسن ابراهیمی

در انتشار یادداشت‌های ژورنال بکوشید

وبسایت ژورنال:
journalfarsi.com
ایمیل: journalfarsi@gmail.com
اینستاگرام:
journalfarsi

واتساپ: ۰۰۴۴۷۷۸۸۹۸۸۶۴۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *