بازداشت‌شدگان و آسیب‌دیدگان علیه سیرک انتخابات- سیما بهاری

بازداشت‌شدگان و آسیب‌دیدگان علیه سیرک انتخابات- سیما بهاری

مندرج در ژورنال شماره ۷۶۵ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

۱۴ تن از بازداشت‌شدگان و آسیب‌دیدگان خیزش انقلابی “ژن ژیان ئازادی” از کردستان با انتشار بیانیه‌ای در محکومیت چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری حکومت اسلامی، اعلام کرده‌اند؛ رأی ما تحریم فعالانه انتخابات و سرنگونی جمهوری اسلامی است. آنها انتخابات حکومت را نمایشی مضحک خوانده که چیزی جز مُهر تأیید بر دستگاه سرکوب نیست.

این جمع منظور خود از تحریم فعالانه را علاوه بر عدم مشارکت، ادامه فعالیت جمعی و متحدانه به‌عنوان یک وظیفه علیه جمهوری اسلامی تا سرنگونی آن خوانده‌اند و خاطرنشان کرده‌اند هرگونه شرکت و همراهی مُهر تأیید بر جنایات و قاتلین فرزندانمان است.

فضای سیاسی موجود در ایران این است. تنفر باید با تشکل و هم‌صدایی در هم آمیزد تا تبدیل به طوفانی شود و رژیم را در هم بپیچد و نابودش کند. همه با هم همچون همین مبارزان آسیب‌دیده و بازداشت‌شدگان انقلاب زن زندگی آزادی می‌توانیم متحد و همبسته شویم. صدای هر یک از ما می‌تواند تأثیری امیدبخش‌تر بر تعداد بیشتری از مردم بگذارد تا نمایش منزجرکننده انتخاباتی حکومت جلادان را فعالانه به چالش بکشند و بر سرش خراب کنند.

این حکومتِ فقر و دروغ و زندان و کشتار است. برای رهایی از دست این نکبت سرمایه‌داران مفت‌خور اسلامی، ما گام‌های بلندی به‌سوی سرنگونی برداشته‌ایم. هر چند اعتراضات خیابانی با شعار سرنگونی به دلیل سرکوب و کشتار کمتر قابل‌مشاهده است، اما واقعیت عظیمی در جامعه نشان می‌دهد رژیم بیش از هر زمان دیگر ضعیف‌تر و منزوی‌تر است. قدرت جمعی انقلاب ما صف انقلاب زن زندگی آزادی را متحدتر می‌کند و آتش تفرقۀ بیشتر به جان حکومت می‌اندازد. هیچ فرصتی را برای واردکردن ضربات سهمگین‌تر نباید از دست داد. جامعه در آستانه انقلاب برای رهایی است و مضحکه انتخابات با مشتی کاندید جانی و وقیح و فاسد حکومت اسلامی فقط باعث انزجار بیشتر ما مردم می‌شود.

 

سردبیر این شماره: کیوان جاوید

در انتشار یادداشت‌های ژورنال بکوشید

وبسایت ژورنال:
journalfarsi.com
ایمیل: journalfarsi@gmail.com
اینستاگرام:
journalfarsi

واتساپ: ۰۰۴۴۷۷۸۸۹۸۸۶۴۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *