مافیای حکومت اسلامی در چند سکانس – کیوان جاوید

مندرج در ژورنال شماره ۴۳۳ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

احمد علیرضابیگی نماینده مجلس اسلامی: “شرکت صوری و جعلی تحویل‌دهنده خودروهای شاسی‌بلند به نمایندگان، به نام یک زن کشاورز ثبت شده بود. این خانم در کوهدشت در حال زراعت است و روح او و خواهرش که شرکت به نام آن‌ها ثبت شده از این موضوع خبر ندارد.” این خبر به تنهایی تصویر روشن و شفافی از کل وجود جمهوری اسلامی میدهد.

یک حکومت در چند سکانس:

سکانس یک: حکومت مستضعفان را نه تنها در ایران که در جهان برپا می کنیم؛ تو دهن آمریکا می زنیم؛ قدس را آزاد می کنیم، راه قدس از کربلا می گذرد، اسرائیل را نابود می کنیم.

سکانس دوم: پوست سر زنان بی حجاب را می کنیم، اقتصاد زیر بنای الاغ است؛ ما برای شکم انقلاب نکردیم؛ تا سرکوب ضد انقلاب در کردستان چکمه ها را از پا در نمی آوریم؛ ترکمن صحرا را از دست ضد انقلاب بیرون می آوریم؛ کمونیستها  را از دانشگاه ها بیرون می کنیم؛ اعتصابات کارگری توطئه دشمنان جمهوری اسلامی است، سرکوبش می کنیم.

سکانس سوم: سی خرداد ۶۰ سازمان میدهیم و موجی از کشتار به راه می اندازیم. در ادامه بزرگترین کشتار زندان سیاسی در قرن بیستم را در تابستان ۶۷ سازمان میدهیم. نویسندگان را کشتار می کنیم، بهایی ها را سرکوب و به زندان می اندازیم؛ کودکان کار را میلیونی می کنیم، فقر را تا بی نهایت ممکن گسترش می دهیم؛ کلیه فروشی و فروش اعضای بدن را سازمان میدهیم. کودک همسری و تجاوز به کودکان را رسمی و قانونی می کنیم. سکانس پشت سکانس این تاریکخانه ارواح ادامه پیدا می کند.

اما حتی یک روز مردم ایران با این وضعیت خو نگرفته و حکومت اسلامی را به رسمیت نشناختند. تا اینکه افق روشنایی در آسمان ایران ظاهر شد. از اولین تعرض خیابانی بزرگ در سال ۱۳۷۸ تا خیزش بزرگ مردم در جریان انتخابات ۱۳۸۸ راه درازی طی شد. از آن زمان به تناوت جامعه دستخوش خیزش های بزرگی شد و دی ماه ۹۶ و آبان ۹۸ با جانفشانی مردم، صحنه سیاسی ایران دستخوش تحولی عمیق شد. اصلاح طلب اصولگرا دیگه تمومه ماجرا محصول این دوره مبارزه مردم است.

سکانس آخر: انقلاب زن زندگی آزادی است. دشمن با تمام وجود و بدون پرده پوشی و وعده دادن های توخالی با همه کراهت و زشتی و جنایاتش در برابر مردم قرار دارد. مردم نیز همه با هم علیه جمهوری اسلامی در میدان نبردی سهمگین حضور دارند که عاقبتش از هم اکنون معلوم است. جمهوری اسلامی نابود باید گردد.

 

سردبیر این شماره نشریه ژورنال: کیوان جاوید

*سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *