سیف‌العدل، در پناه جمهوری اسلامی – کیوان جاوید

مندرج در ژورنال شماره ۱۸۱ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

منابع خبریِ زیادی وجود دارد که افشا کرده اند سیف‌العدل، از چهره‌های شناخته‌شده القاعده و مهمترین گزینه جانشین ایمن الظواهری در پناه جمهوری اسلامی زندگی می کند. سیف‌العدل متهم به بمب‌گذاری هفتم اوت ۱۹۹۷ در سفارت‌های ایالات متحده در دارالسلام تانزانیا و نایروبی کنیا است که طی آنها ۲۲۴ غیرنظامی کشته و پنج هزار تن زخمی شدند. اما عضو کمیسیون امنیت ملی در مجلس اسلامی، شواهد را انکار و این گزارش‌ها را تکذیب می کند.

همین چند روز پیش ایمن الظواهری با شلیک دو موشک به محل اقامتش در افغانستان دود شد و به هوا رفت. مرگ هر تک تروریستی که دستش به خون مردم آلوده است به هر شیوه و توسط هر کس باعث شعف و شادی همگانی است.

موشک بعدی، کی و کجا سیف‌العدل را به دیار نیستی خواهد برد، هنوز مشخص نیست. اما آنچه مشخص است تروریسم اسلامی و در راس همه آنها، جمهوری اسلامی با موشک هدایت شونده، فوق دقیق و سهمگین تری در ایران  توسط مردم نشانه رفته است. مبارزات سرنگونی طلبانه مردم ایران که کل بساط آدمکشی اسلامیون را در جهان از صحنه روزگار پاک می کند.

آمریکا و دولتهای اروپایی آن نیرویی نیستند که بخواهند اسلام سیاسی را نابود کنند. نمونه آخر بازگرداندن طالبان به قدرت است. تنها انسانیت آگاه و آزادیخواه و سوسیالیستهای مدافع رفاه و خوشبختی می توانند جهان را از لوث وجود تروریستهای اسلامی رها کنند.

 

سردبیر این شماره نشریه ژورنال: کیوان جاوید

*سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *