اسلام و “فرزند نامشروع” – منظر دریاکناری

مندرج در ژورنال شماره ۳۸۴ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

امام جمعه قم: “یکی از پیامدهای بدپوششی پیدایش فرزندان نامشروع است . سید محمد سعیدی با هشدار به عدم رعایت حجاب گفت: “یکی از پیامدهای بدپوششی زمینه سازی برای افزایش فحشا، پیدایش فرزندان نامشروع و بی حیثیت شدن خانواده‌ها است.”

فقط در دنیای یک آخوند تهی مغز و مرتجع و ضد انسان می تواند اینچنین آسمان را به ریسمان بافت و به چنین نتیجه ای رسید. این چکیده همه اسلام و تمامی آموزه های اسلامی از ۱۴۰۰ سال پیش تا به امروز است. امام جمعه قم ادامه می دهد که: “امروزه برخی از کشورها آمار فرزندان نامشروع شان از فرزندان مشروع شان بالاتر است که این فرزندان جامعه را دچار بحران می کند. در برخی از کشورها نام پدر از شناسنامه حذف شده است چون پدر معلوم نیست.”

مدرک و برهان از این کوبنده تر! سراغ نداریم. بیش از ۸ میلیارد انسانی که در این کره سبز زندگی می کنند، بخش اعظم آنها “نامشروع” اند و خانواده هایشان “حیثیت” ندارند. چرا؟ چون: حجاب ندارند. در هر گوشه از جهان که به مذهب، این ویروس و بلای جان بشریت، افسار زده شده،  واژه “فرزند نامشروع” نیز به تاریخ پیوسته است. همزمان با پیشروی برابری زن و مرد نیز در برخی کشورها اسم پدر از مدارک هویتی کودکان حذف و با توافق پدر و مادر اسم فامیلی یکی از والدین برای کودک انتخاب می شود.

با این همه، امام جمعه قم با هدف ترویج اسلام بالای منبر نرفته است. هدف سیاسیِ فوری ای را دنبال می کند تا احیانا بتواند حکومت اسلامی را از دست هجوم ارتش بی حجابان نجات بدهد. فکر می کند با بیان “پیدایش فرزندان نامشروع” از طریق بی حجابی می تواند افراد ذکور خانواده را در نقش مامور سرکوبگر انتظامی در مقابل دختران و زنان قرار دهد. “بی حیثیت شدن خانواده ها” در صورت بی حجابی زنانِ خانواده هم به این دلیل انتخاب می شود.

طوفان بنیان کن فرهنگ ضد اسلامیِ همراه با رژه ارتش بی حجابان همه این اوباش اسلامی را با خود به ته دره فنا می برد و بر گور این زامبی ها خون آشام، پیروزی انسانیت را حک می کند. با نابودی حکومت اسلامی و پیروزی انقلاب زن زندگی آزادی کلمه کثیف مذهبی، مردسالار و توهین آمیز “نامشروع” نیز جایی در فرهنگ و سیاست و قانون نخواهد داشت.

 

سردبیر این شماره نشریه ژورنال: کیوان جاوید

*سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *