عفو ملوکانه محمد علی نجفیِ قاتل – آوینا جهانگیری

مندرج در ژورنال شماره ۳۹۱ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

محمدعلی نجفی، شهردار پیشین تهران و از حکومتیان کارکشته که به دلیل قتل “همسر دومش” در زندان بود پس از نزدیک به چهار سال با “عفو رهبری” از زندان آزاد شده است.

محمد علی نجفی لااقل از دو جهت میدانست که خطری او را تهدید نمی کند. اول از همه یک فرد امتحان پس داده حکومتی بود و برای ادامه حیات این حکومت کارها کرده و “عرق ها ریخته” بود. این حکومت وحشی ضد زن، اسید پاش و کودک کُش محصول مشترک حسین شریعتمداری و محمد علی نجفی؛ محصول کارخانه جهالت و توحش خامنه ای و خاتمی و بقیه اوباش حاکم است.

در آن لحظه که محمد علی نجفی ماشه را کشید و با شلیک ۶ گلوله میترا استاد را به قتل رساند، خوب میدانست که برادران حاکم او با دیده اغماض به این قتل سازمان یافته نگاه خواهند کرد. نجفی میدانست که برادرانش در حاکمیت چشم بر این جنایت  خواهند بست. او میدانست که مورد عفو ملوکانه خامنه ای قرار خواهد گرفت.

قتل یک زن در دفاع از “ناموس یک مرد مسلمان”، خصوصا مردی در خدمت نظام اسلامی، نه تنها امری مجرمانه و ناپسند نیست، که از طرف آن مغزهای معیوب سازنده حکومت اسلامی تشویق هم می شود و چنین مرد “با غیرتی” الگوی همه دایناسورهای از گور برخاسته اسلامی نیز هست. اینجا یک زن به قتل رسیده است. فقط یک زن که تنها کاری که نجفی از او انتظار داشت سرویس جنسی بود و زمانی که این سرویس آنطور که این اصلاح طلب مومن، این شهردار پیشین تهران را راضی نکرد، باعث عصبانیت ایشان شد و در آرامش خیال ماشه را کشید و “کنیز جنسی” خود را به قتل رساند. به همین سادگی! به سادگی همه جنایاتی که جمهوری اسلامی در طول حیات ۴۴ ساله اش علیه زنان و همه مردم ایران سازمان داده است.

اگر نجفی کمتر از ۴ سال و آن هم در هتلی که در اوین برای از ما بهتران ساخته اند و با استفاده از مرخصی هایی که ماه تا ماه ادامه می یافت، “در بند” بود، تنها ترس از بروز خشم مردمی بود که این جنایت اسلامی را دیده و خواهان مجازات قاتل بودند. تنها این ترس از مردم باعث شد که محمد علی نجفی چند صباحی از انظار مردم دور باشد. اما اصلا دور نیست که با در هم کوبیده شدن این حکومت منحوس اسلامی، درهای زندانها به روی همه آزادیخواهان و بی گناهان باز شود و جانیان برای جنایاتی که کرده اند پاسخگو شوند. نجفی به همراه بقیه قاتلان حکومت اسلامی پرونده بازی دارند.

 

سردبیر این شماره نشریه ژورنال: کیوان جاوید

*سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *