شرافت پیغمبر اسلام زیر پاى زنان – سینا پدرام

مندرج در ژورنال شماره ۴۰۲ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

احمد علم‌الهدی، نماینده خامنه‌ای، گفت زنانی که در جامعه حجاب اجباری ندارند اقدامشان “ایستادگی در مقابل شرف پیامبر” است.

این مجسمه عقب ماندگی، هر جمعه باید ترشحات مغزى خود را با مردم به اشتراک بگذارد و از تولید این نوع ادبیات ضد زن البته کم نمیاورد. این مرتجع اسلامی به درست، رابطه سرنگونى رژیم و حجاب برگیران را دریافته است و از گفتن هیچ خزعبلى ابایى ندارد. حتى تهی مغزی مانند علم‌الهدی هم درک کرده است که زنان ایران و اکثریت مردم ایران به هیچ خدایى بنده نیستند، شرافت پیغمبرشان که هیچ، تمام بود و نبود دینشان را به مصاف طلبیده اند.

از سوى دیگر، خبرگزاری صدا و سیما به نقل از دادستان اصفهان، خبر داد که تفاهم‌نامه اى میان سپاه پاسداران، دادگستری، و ستاد امر به معروف و نهی از منکرِ این استان امضا شده است تا مشترکا علیه “کشف حجاب” برخورد شود. هفته گذشته هم رادان برای زنان در مورد نداشتن حجاب اجبارى خط و نشان کشیده بود.

ابعاد حجاب برگیران در ایران به حدى هست، که لرزه به پایه هاى لرزان رژیم اسلامى انداخته است و این تلاش اجتماعى در راستاى انقلاب زن زندگى آزادى ثمره اى جز سرنگونى رژیم اسلامى نخواهد داشت. رژیم اسلامى با حجاب آمده است و با بى حجابى فروخواهد ریخت. این پیام تعرض زنان به رژیم است. از سوى دیگر، رژیم اسلامى بصورت عملى وادار به پذیرش این واقعیت شده است که هر درجه فشار به زنان، جوابى جز تعرض متقابل نخواهد داشت و تمامى راه کارها را براى رژیم به یک گره کور تبدیل کرده است.

انقلاب ایران این حقیقت را در مقابل آشکار کرد، که مسیر پیروزى انقلاب با  گسترده شدن مطالبات عمومی مردم و بخصوص مطالبات زنان همراه است. منشور پیشرو  زنان اقدامى کاملا درست همگام در این راستا بود و میرود که با اقبال عمومى همراه شود. زنان نه فقط “شرافت پیامبر” بلکه حکومت نایب محمد را خواهند درید تا آزادی را به چنگ آورند. شکى در این نیست.

 

سردبیر این شماره نشریه ژورنال: کیوان جاوید

*سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *