تخریب دوباره سنگ مزار محسن شکاری – کیوان جاوید

مندرج در ژورنال شماره ۴۳۸ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

مسعود شکاری،‌ پدر محسن شکاری، انقلابی۲۲ ساله‌ای که سوم مهرماه ۱۴۰۱ در جریان تظاهرات خیابان ستارخان بازداشت و بامداد ۱۷ آذر با اتهام “محاربه” اعدام شد، از تخریب دوباره سنگ مزار فرزندش خبر داد. آقای شکاری نوشته: “من و خانوادم بعد از دست دادن عزیزمون به زندگی عادی گذشته برنگشتیم و برنمی‌گردیم ولی حالا که به درد خودمون داریم می‌سوزیم بعضی‌ها همینم نمی‌زارن مثل امروز که به سنگ مزار پسر عزیزم آسیب رسوندن آدم نمی‌دونه که دیگه به همچین کسایی چی بگه.”

خبر دردناک است! پدری از سوگ جانباختن عزیزش می گوید و اینکه مشتی جانی، خونخوار و بی رحم ترین موجودات تاریخ بشری و حتی زیست شناسی حتی از سنگ مزار این عزیزِ مردم ایران وحشت دارند و دست به تخریب آن می زنند. درد و خشم در این خبر به هم پیوند میخورند و از این به هم پیوستگی، مشتی گره کرده می سازند و فریادی به عظمت اعتراض و مبارزه برای سرنگونی جنایتکاران را در جای جای ایران می‌پراکنند.

پدر و خانواده عزیز محسن عزیز! بدانید و آگاه باشید این رژیم رفتنی است. زودتر از آنکه انتظار داشته باشیم. اینها با قتل و جنایت آمدند اما یک جامعه ۸۷ میلیونی را علیه خود بسیج کردند. رژیم در آخرین تقلاهای خود برای بقاء است. این دوران سخت نفس گیر را ما مردم با هم تاب می آوریم و به فردای روشن می رسیم. فردای آزادی، برابری و خوشبختی عمومی. تا آن روز و تا همیشه در کنار شما هستیم و یاد عزیز محسن قهرمان در قلب ما زنده خواهد بود.

 

سردبیر این شماره نشریه ژورنال: کیوان جاوید

*سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *