رقص عمومی در سالمرگ خمینی – منظر دریاکناری

مندرج در ژورنال شماره ۴۳۹ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

همزمان با سالمرگ خمینی، ویدئوهای بسیاری از برگزاری تجمع‌های شادی و پایکوبی در شهرهای مختلف ایران منتشر شده است.

خمینی در راس حکومت اسلامی انقلاب ۵۷ را به خونین ترین شکل ممکن در هم کوبید و اسلام را به راس قدرت سیاسی راند. اندیشه‌های بغایت عقب‌مانده، ضد علمی، زن ستیز، کودک آزار و ضد هر آنچه که بویی از انسانیت و آزاداندیشی دارد را خمینی از کنج ذهن روان پریش اسلامی خود بیرون کشید و با استفاده از قوه قهریه نظامی بجان مردم ایران انداخت. در نگاه و عمل خمینی تنها انسانی حق حیات داشت که تماما مطیع دستورالعمل های قرآن و اسلام و حکومت اسلامی باشد. همه آن تاریخ ۱۴۰۰ ساله ارتجاع اسلامی در دست خمینی و حکومتی که با جنایت برپا گردید، آنچنان فضایی در ایران حاکم کرد که در تاریخ زندگی بشری کم‌نظیر است. حکومتی که شادی را جرم، رقصیدن را معصیت، موسیقی را حرام و زندگی مدرن و غیر اسلامی را به اشد مجازات محکوم کرد. خداناباوری و حتی باور به ادیان دیگر در حکومت اسلامی با مجازات سنگین و حتی مرگ پاسخ گرفت.

دوران ۱۰ ساله خمینی یکی از تاریک ترین دوران تاریخ زندگی مردم ایران است. دوران اعدامهای بیشمار و جهنمی که برای زنان ساخته شد حاصل مستقیم جنایت خمینی در راس حکومت اسلامی است. در این دوره رفسنجانی و خامنه ای و موسوی و خاتمی و سازگارا و گنجی و همه آن نامهای آشنا که دو جناح حکومت را تشکیل داده بودند، در خدمت این نظام هولناک اسلامی قرار گرفتند و آنچه که میدانیم را رقم زدند.

این اوضاع به یُمن مبارزات بی‌وقفه و تعطیل‌ناپذیر مردم دود شد و به هوا رفت. درست است که رژیم اسلامی هنوز سرنگون نشده است اما شرایط امروز ایران با ۱۰ سال قبل، حتی با سال ۹۸ هم قابل مقایسه نیست. جنبش عظیم سرنگونی می‌رود که کل این ماشین جنایت را با همه آن افکار و قوانین پوسیده اسلامی از ریشه برکند و نابود کند.

رقص و شادی و خوشی مردم در جای جای ایران در سالمرگ خمینی، پیامی روشن به همه آن کسانی داد که از دیروز تا امروز در رکاب حکومت جنایت اسلامی بوده و شریک جرم خمینی و بقیه سران فاسد و خونخوار حکومت اسلامی‌اند.

انقلاب زن زندگی آزادی این ماشین کشتار و فقر و تباهی اقتصادی – فرهنگی را روانه “جهنم” می کند و با رقصیدن بر گور حکومت اسلامی، بر ویرانه‌هایش خوشبختی و شادی و رفاه می سازد.

 

سردبیر این شماره نشریه ژورنال: کیوان جاوید

*سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *