سپاه پاسداران و اذعان به شکست – کیوان جاوید

مندرج در ژورنال شماره ۴۵۴ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

اذعان روزنامه سپاه به اثر منفی سخت‌گیری در زمینه حجاب: “در جامعه بُغض ایجاد شد”. نویسنده مقاله به نقل از سپاه پاسداران می نویسد: “یک زمانی سختگیری‌های بیش از اندازه و بی‌مورد درباره حجاب به خرج دادیم. به عنوان مثال اگر یک دختر دانش‌آموز جوراب سفید می‌پوشید از مدرسه اخراج می‌شد.” یا مثلاً تأکید می‌شد که مانتوها هم از رنگ‌های تیره باشد. این رفتارها، تعادل را به هم زد و حالت بغض در جامعه ایجاد کرد.”

شیرین تر از این خبرامروز وجود ندارد که سپاه پاسداران به این روشنی اذعان به شکست در برابر ارتش زنان کند. ارتشی مسلح به مدرن ترین سلاح ضد ارتجاع اسلامی، مسلح به سلاح بی حجابی. کدام قدرت نظامی می توانست اینچنین جمهوری اسلامی را به غلط کردن بیندازد. سپاه پاسداران نیروی خونریز ضد بشری ای است که تروریسم صادراتی اش در منطقه خاورمیانه زبانزد شده است. ادعا می کند می تواند تنگه هرمز را برای کشتیرانی جهانی بی ثبات کند. این نیروی تروریست جنایاتی بی شمار در یمن و عراق و سوریه مرتکب شده و با حمایت مالی و نظامی از گروههای اسلامی تروریست در لبنان و فلسطین، یک پای جدی جنایات سازمان یافته علیه مردم در این کشورها است.

سپاه پاسداران بعنوان آخرین امید و آخرین سنگر جمهوری اسلامی در برابر انقلاب مردم ایران به چنین موقعیتی افتاده است که در روز روشن اعلام می کند جنگ اصلی را در ایران به زنان و همه مردم ایران باخته است. می گویند زیاده روی کردیم و جامعه علیه ما بُغض کرده است. خودی های حکومت و سران هراسان از انقلاب زن زندگی آزادی به خوبی می دانند که این بُغض نیست، که این شعله های انقلابی است که آتش به هستی ارتجاع مذهبی – اسلامی میزند. هر گوشه ایران در تدارک یک نبرد سهمگین با جمهوری اسلامی است و تداوم این روند می رود که منجر به جنگ نهایی با حکومت اسلامی شود. قیام نهایی برای درهم کوبیدن سپاه پاسداران و کل جمهوری اسلامی در راه است. در این قیام زنان در پیشاپیش صف انقلاب آخرین سنگرهای جانیان اسلامی را در هم می کوبند.

 

سردبیر این شماره نشریه ژورنال: سوسن صابری

*سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *