توماج بی قید شرط آزاد شود! – اقبال اقبالی (دائی توماج صالحی)

مندرج در ژورنال شماره ۴۶۲ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

 

توماج ما، توماج شما، توماج ایران و توماج همه انسان های شریف و آزادیخواه دنیا ، یکشنبه ۱۱ تیرماه ۱۴۰۲ در شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی اصفهان محاکمه شده و رای دادگاه پس از یک هفته اعلام خواهد شد. در این دادگاه اتهاماتی دروغین به توماج نسبت داده شده که هیچگونه پشتوانه عینی، مصداقی، حقوقی، و قانونی ندارند. وکلای شریف توماج، آقای امیر رییسیان و بانو رزا اعتماد، از توماج دفاع کرده و خود توماج “در دادگاه توضیحات دقیق و واضحی ارائه داد”.

توماج صالحی، خانواده ای به وسعت گیتی دارد و این خانواده بزرگ، نگرانی خود را از سرنوشت  توماج را با ملت ایران و جهانیان در میان می گذارد.  ما همه عزیزانی را که تا کنون صدای توماج بوده و برای ازادی او قلم و قدم برداشته اند، قدردان و سپاسگزاریم. اکنون که ما در سخت ترین شرایط قرار داریم، دست یاری بسوی همه مدافعان آزادی و حقوق بشر دراز کرده و از مردم ایران، دیاسپورای ایرانی و همه انسان های شریف دنیا، نهادهای مدافع حقوق بشر و کشورهای مدافع آزادی و حقوق بشر تقاضا داریم که به کارزار “توماج باید آزاد شود” بپیوندند و از توان خود برای آزادی هنرمند جوان یاری جویند.

۱-برگزاری آکسیون های “توماج باید آزاد شود”.

۲- از نهادهای مدافع حقوق بشر در جهان، دولت های دمکراتیک مدافع آزادی و حقوق بشر، نهادهای زنان، دانشجویان و کارگری دعوت می کنیم توماج را تنها نگذارند.

۳-دفاع از توماج، دفاع از آزادی بیان و دفاع از حقوق بشر است! ما امیدوار هستیم، بانگ ازادی توماج صالحی، در آسمان ایران و شهرهای بزرگ جهان (به همت دیاسپورای ایرانی) طنین اندازد و سیاست انتقامجوئی کور حکومت اسلامی از فرزندان ایران را متوقف کنیم.

تلفن تماس

۰۰۴۹۱۵۲۰۱۸۸۳۴۴۵

 

سردبیر این شماره نشریه ژورنال: کیوان جاوید

*سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *