حقوق ۱۰۰ میلیونی و دستگاه “تقواسنج” – محسن ابراهیمی

مندرج در ژورنال شماره ۴۶۲ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

بعد از انتشار تصویر فیش حقوق ۱۰۰ میلیونی مالک شریعتی، نماینده مجلس اسلامی، او اعلام کرده است که این فیش تنها در اختیار “مدیریت مجلس” بوده و انتشار آن احتمالا “تسویه حساب” سیاسی علیه او بوده است.

از این “تسویه حسابها” میان باندهای حکومت اسلامی علیه همدیگر زیاد دیده ایم که هر بار گوشه دیگری از چپاول توسط مقامات حکومت اسلامی برملا کرده و نشان داده است که نظام اسلامی چه لجنزاری است.

در جمهوری اسلامی، دستمزد کارگر که همه ثروت جامعه را خلق میکند بارها زیر خط فقر است اما  مفتخوران مجلس  ۱۰۰ میلیون حقوق می گیرند تا علیه همین کارگر و بقیه مردم قانون تصویب کنند. این تازه فقط فیش حقوق نمایندگان مجلس اسلامی است. در نمونه های قبلی “تسویه حسابها” مثلا معلوم شده است که این “نمایندگان” از قاتلی به نام سعید مرتضوی “هدیه ناقابل” گرفته اند. معلوم شده است اتوموبیلهای شاسی بلند نصیبشان شده است تا به وزیری رای اعتماد بدهند. قبلا بارها در جریان افشاگری میان باندها معلوم شده است که رد و بدل شدن پولهای نجومی و زمین و ملک و اتوموبیل میان مقامات هر سه قوه مجلس و قوه قضاییه و دولت مدام در جریان است. چنین نظامی حتی اگر هیچ جنایتی هم نمی کرد سزاوار سرنگونی است و چنین چپاولگرانی حتی اگر هیچ جنایتی نمی کردند، جایشان پشت میله های زندان است.

جالب است بدانید که مالک شریعتی که رئیس “کمیته تحقیق و تفحص” مجلس شورای اسلامی در باره “حقوقهای نجومی” است، توجیهات شیادانه ای در باره این حقوق ناقابل دارد. مدعی است که حقوق ۲۹۰ نماینده از جمله خودش ۲۰ تا ۲۴ میلیون تومان است. بقیه ۱۰۰ میلیون برای هزینه های مربوط به “سایر وظایف نمایندگی” است. کدام “سایر وظایف نمایندگی”؟ او که خود و همکارانش را خوب میشناسد و میداند که نظام اسلامی دست همه شان را برای چپاول بازگذاشته است، در باره این “سایر وظایف نمایندگی” میگوید امکان نظارت نیست و “در غیاب نظارت بر نحوه هزینه‌کردن این مبالغ به “تقواسنج” نیاز است”!

مردم در ۴۴ سال گذشته به خوبی با “تقوای” این شیادان هفت خط اسلامی آشنا شده اند و برای سنجش تقوایشان وسیله بهتری انتخاب کرده اند: انقلاب. انقلابی که با کل نظام اسلامی تسویه حساب سیاسی خواهد کرد؛ این نظام را همرا “تقوا سنج” اش بزیر خواهد کشید و این دزدان را پای میز محاکمه خوهد آورد.

 

سردبیر این شماره نشریه ژورنال: کیوان جاوید

*سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *