دکان راهیان قتل را باید پلمب کرد – عبدل گلپریان

مندرج در ژورنال شماره ۴۶۲ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

محمد مهدی تهرانچی رئیس دانشگاه آزاد روز یکشنبه ۱۱ تیر گفت: “باید تمام جوانان ۱۸ سال را به راهیان نور بفرستیم. راهیان نور جایی است که اگر جوانان نروند امیدی به ساخته شدن نمی رود”. او از خامنه ای نقل می کند که: “راهیان نور یک فناوری است، این فناوری باید جدی گرفته شود.”

راهیان نور همان پروژه و قتلگاهی است که هر سال به مناسبت “آزاد سازی مهران در جنگ ایران و عراق” جوانان و بسیاری از سربازان را راهی آنجا کردند و به کام مرگ فرستادند. در طول سالهای گذشته و با پایان “برکت الهی جنگ”، با همین طرح زندگی بسیاری از دانش آموزان و شرکت کنندگان در این انسان کُشی را از آنان گرفتند.

تاکید مبلغ و مجری مرگ در دانشگاه آزاد مبنی بر، “باید تمام جوانان ۱۸ سال را به راهیان نور بفرستیم” معنایی جز تباهی زندگی آنان در گرداب این فناوری اسلامی نیست.

طی نزدیک به ۱۰ ماه گذشته و در جریان انقلاب زن زندگی آزادی  جوانان دختر و پسر دهه هشتاد و نود که میانگین سنی آنان ۱۸ سال بوده است، حاکمان اسلامی را آنچنان دچار سرگیجه، استیصال و درماندگی کرده اند که با مسمومیت شیمیایی قادر به عقب زدن آنان نشدند حالا به فکر سلاح زنگ زده فناوری اسلامی افتاده اند که کل جامعه علیه تمامی فرامین خدا، قرآن و اسلام ایستاده اند. فناوری خامنه ای برای تقابل با نسل جدید است. بقا و تداوم عمر نظام در گرو قلع و قمع جوانان با فناوری آدمکشی “راهیان نور” است همان کشتاری که در طول حاکمیت این رژیم بارها با فرستادن اتوبوس حامل جوانان به ته دره و تصادفات ساختگی زندگی را از آنان گرفته اند.

مردم انقلابی، خانواده ها و جوانان هوشیارتر از آن هستند که فریب قاتلان اسلامی را بخورند. افکار عمومی داخل و خارج ایران به قتل رساندن جوانان و کودکان توسط باندهای مسلح در خیابانها و مسمومیت شیمیایی آنان در مدارس توسط شبکه های حکومتی را دیده و شنیده اند. “راهیان نور” جهنمی بود که رسما و قانونا توسط دستگاه تبلیغاتی حکومت سرهم بندی شد. اینبار اما به همت همین جوانان، با قدرت و جسارت زنان و با تلاش میلیونها نفر از مردم، انقلاب زن زندگی آزادی می رود این حکومت را در ته دره راهیان تاریکی مدفون کند تا این دکان آدمکشی را برای همیشه پلمب شود.

 

سردبیر این شماره نشریه ژورنال: کیوان جاوید

*سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *