عمق فاجعه نوزاد فروشی – کیوان جاوید

مندرج در ژورنال شماره ۴۶۲ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

عبدالرضا اسماعیلی، معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، از نصب آگهی فروش نوزاد در اصفهان خبر داد.

اسماعیلی با اشاره به غیرقانونی بودن فروش کودکان گفت پدر یک خانواده که اقدام به فروش نوزاد کرده بود به مراجع قضایی تحویل داده شد.

اینجا حکومت خدا بر روی زمین است. همچنین به “حکم قانون” کسی نمی تواند فرزند خودش را بفروشد و مهم هم نیست که پدر خانواده مشکلات اقتصادی و بدهکاری ۲۰۰ میلیونی را برای  به فروش رساندن جگر گوشه خود عنوان کرده است. این حرفها به گوش سران حکومت فرو نمی رود چون از قرار معلوم “هر کس که دندان دهد نان دهد”. اگر هم نان نداد دلیلی بر آزمایش الهی است.

قانون و دولت و حکومت و مسئولین برایشان مهم نیست که مردم در فقر و فلاکت و تنگدستی اعضای بدن خود را به فروش می رسانند و نوزادان خود را برای پرداخت بدهکاری در معرض فروش قرار میدهند. این جماعت خون آشامِ ضد بشر تنها با یک هدف آن بالا نشسته اند که شیره جان مردم را بمکند و بر ویرانه های زندگی مردم به عرش علاء برسند.

با همه مصائبی که مردم ایران با آن دست و پنجه نرم می کنند اما یک نکته به وضوح روشن شده است. مردم نه تنها جمهوری اسلامی و بانیان این بساط غارت و فساد اسلامی را خوب شناخته اند، که مهمتر از آن راه خلاصی از این جهنم اسلامی را با تمام وجود خود پیدا کرده اند. سرنگونی حکومت راهی است که مردم انتخاب کرده اند.

این البته پایان ماجرا نیست. در ایران به یُمن نفوذ عمیق برابری طلبی و انساندوستی سوسیالیستی، جامعه ای که با سرنگونی جمهوری اسلامی برپا می شود و با دخالت مستقیم مردم در ایجاد یک جامعه انسانی، رفاه و خوشبختی و شادی همه مردم تضمین خواهد شد. مشخصه انقلاب زن زندگی آزادی، آزادیخواهی عمیق و برابری طلبی بی تخفیف آن است.

 

سردبیر این شماره نشریه ژورنال: کیوان جاوید

*سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *