بهشت داوطلبانه احمد خاتمی و جهنم زوری ما - کیوان جاوید

بهشت داوطلبانه احمد خاتمی و جهنم زوری ما – کیوان جاوید

مندرج در ژورنال شماره ۷۱۵ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

بعد از دو هفته از یورش مجدد و از روی استیصال حکومت در تحمیل حجاب اسلامی به زنان، احمد خاتمی، این ویروس مرگ‌زا، در نمازجمعه دیروز تهران گفته است: “به‌زور کسی را به بهشت نمی‌بریم، اما جلوی ناهنجاری خواهیم ایستاد.”

“کسی را به‌زور به بهشت نمی‌بریم” از اختراعات جناح حسن روحانی بود وقتی بر آنها مسلم شد که زنان در برابر حجاب اسلامی تا پای جان می‌جنگند و همه مردم از این فرهنگ انسانی پوشش آزاد حمایت می‌کنند. این عقب‌نشینی قطره چکانی را زنان با شکستن سد حجاب و خلق یک انقلاب زنانه همچون سیل در همه تاروپود جامعه جاری کردند. سیلی که حکومت را با خود تا ته باتلاق نیستی می‌برد.

در تکمیل آن مزخرفات حسن روحانی و دولت درمانده‌اش حالا احمد خاتمی به نمایندگی از خامنه‌ای و رئیسی و بقیه شریک جرم‌های حکومتی‌اش، یک‌بند به آن التماس نامه قبلی اضافه کرده است تا عقب‌نشینی حکومتشان را با یک تبصره به نقطه پرشی برای حمله به زنان و همه مردم تبدیل کنند. “جلوی ناهنجاری خواهیم ایستاد”. این قرار است آن کلید طلایی حکومت باشد.

در جواب با این چرندیات، زنان دارند با بلندترین صدای ممکن، طوری که کوه را به حرکت در می‌آورد و آب دریاها پر تلاطم می‌شود، به حکومت می‌گویند، ناهنجار و بی‌ربط به زندگی تویی، فقر تویی، درد تویی، زجر تویی. این پیام چیزی جز ادامه انقلاب برای ادامه زندگی و رسیدن به دنیای خوشبختی نیست. دنیایی که آزادی و برابری به زیباترین خط ممکن بر دروازه آن حک شده باشد.

به خاتمی‌های بی‌چشم‌ورو، و همه دریده دهان‌های حکومت اسلامی می‌گوییم بهشت زوری و غیره زوری پیشکش شما. اما مطمئن باشید ما مردم با انقلابمان شما را به‌زور به جهنم روانه می‌کنیم.

 

سردبیر این شماره: کیوان جاوید

در انتشار یادداشت‌های ژورنال بکوشید
وبسایت ژورنال:
journalfarsi.com
ایمیل: journalfarsi@gmail.com
اینستاگرام:
journalfarsi

واتساپ: ۰۰۴۴۷۷۸۸۹۸۸۶۴۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *