مستند نیکا و لزوم بایکوت رژیم جنایت‌کار اسلامی - حسن صالحی

مستند نیکا و لزوم بایکوت رژیم جنایت‌کار اسلامی – حسن صالحی

مندرج در ژورنال شماره ۷۲۲ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

مستند بی‌بی‌سی درباره چگونگی قتل فجیع و دردناک نیکا شاکرمی بازتاب جهانی یافته و خشم بسیاری را برانگیخته است. ازیک‌طرف ما مسحور شجاعت و ایستادگی یک نوجوان ۱۶ساله می‌شویم که در مقابل تجاوزگران سپاه پاسداران تاآخرین‌نفس از خود دفاع می‌کند و از طرف دیگر از قساوت و سنگدلی حاکمان جنایت‌کاری که تشنه‌به‌خون مردم هستند و هیچ ابایی از کشتن پیران و جوانان ما ندارند در حیرت فرومی‌رویم.

این اولین‌بار نیست که از جنایات مُدهش جمهوری اسلامی پرده‌برداری می‌شود. همین اواخر از سوی کمیته حقیقت‌یاب سازمان ملل و قبلاً به‌دفعات از سوی سازمان عفو بین‌الملل و یا در ایران تریبونال و آبان تریبونال و دادگاه حمید نوری در سوئد جنایات جمهوری اسلامی در دوره‌های مختلف ثبت شده‌اند. مسئله این است که این‌همه مستندسازی از جنایات به محاکمه سران رژیم در دادگاه‌های بین‌المللی و یا قطع رابطه سیاسی با جمهوری اسلامی نی انجامیده است. سازمان ملل قول داده که به اسناد قتل و تجاوز به نیکا شاکرمی رسیدگی کند. ولی سؤال این است که این رسیدگی قرار است به چه بینجامد؟ قاتلین نیکا در ایران همچنان مشغول قتل و جنایت هستند و وقیحانه‌تر آنکه همه این جنایات را پرده‌پوشی و ارتکاب به آنها را انکار می‌کنند.

برای ما مسئله روشن است. جمهوری اسلامی قاتل مردم ایران است. این رژیم تبهکار و مافیایی از همان آغاز به‌عنوان اسلحه ارتجاع و فاشیسم مذهبی برای سرکوب مردم حدادی شد و تا امروز برای ما ارمغانی غیر از جنایت و سرکوب و فلاکت نداشته است. حکومت اسلامی نماینده ضدیت با انسان و هر گونه مدنیت است و جایش هم باید در زباله‌دانی تاریخ باشد.

ما با دلی آکنده از درد و خشم به یاد نیکاها و همه کسانی که تا کنون به دست حکومت اسلامی پرپر شده‌اند اعلام می‌داریم که به کمتر از محاکمه سران و دست‌اندرکاران رژیم راضی نمی‌شویم. ما اعلام می‌داریم که جمهوری اسلامی باید فوراً از همه مجامع بین‌المللی اخراج شود. ما می‌خواهیم که تمام سفارتخانه‌های این رژیم آدمکش بسته شود و جمهوری اسلامی بایکوت شود! سران رژیم باید همواره به‌خاطر داشته باشند که در فردای پیروزی انقلاب مردم با برگزاری محاکمات عادلانه به تک‌تک این جنایات نابخشودنی رسیدگی خواهد شد.

 

 

سردبیر این شماره: سیاوش آذری

در انتشار یادداشت‌های ژورنال بکوشید

وبسایت ژورنال:
journalfarsi.com
ایمیل: journalfarsi@gmail.com
اینستاگرام:
journalfarsi

واتساپ: ۰۰۴۴۷۷۸۸۹۸۸۶۴۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *