ترس رژیم اسلامی از زنان آزادی‌خواه - عطیه نیک‌نفس

ترس رژیم اسلامی از زنان آزادی‌خواه – عطیه نیک‌نفس

مندرج در ژورنال شماره ۷۲۲ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

“سینا یوسفی، وکیل دادگستری اعلام کرد که رؤیا ذاکری، زن مخالف حجاب اجباری که دوران حبس خود را در زندان مرکزی تبریز سپری می‌کرد، از ۱۱ فروردین با تصمیم مقامات امنیتی به بیمارستان اعصاب و روان رازی منتقل شده است و به‌خاطر تحت‌نظر قرارگرفتن، امکان باخبر شدن از وضعیت او ناممکن شده است.”

دو سال است که رژیم اسلامی مشغول تصویب قانونی است که بتواند با آن به سرکوب زنان ادامه دهد و آن را به‌واسطه دولت و حکومتی که انتخاب مردم ایران نیست، قانونی جلوه دهد. طی این دو سال نه‌تنها لایحه این قانون که بین مجلس اسلامی و شورای نگهبانش همچنان در رفت‌وآمد است باعث تفرقه درون رژیمی مزدوران اسلامی شده، بلکه زنان آزادی‌خواه ایران که خاکریز حجاب را فتح کرده‌اند با بی‌حجابی عملی آن‌چنان شرایط نفس گیری برای رژیم اسلامی رقم زده‌اند که این دیو زخم‌خورده به درودیوار چنگ می‌زند.

اعدام می‌کند، تجاوز و شکنجه می‌کند، احکام بلندمدت زندان صادر می‌کند، شلاق می‌زند، با شلیک مستقیم در خیابان‌ها می‌کشد، جریمه نقدی می‌کند و زنان مبارز زندانی را از ترس و وحشت از آنها به بیمارستان‌های روانی منتقل می‌کند. اما همچنان زنان بی‌حجاب و حتی بدون همراه‌داشتن این ابزار نفرت‌انگیز در خیابان‌ها تردد می‌کنند.

رؤیا ذاکری، زنی که با جسارت حجاب اجباری را نپذیرفت به بیمارستان اعصاب و روان منتقل کرده‌اند با این خیال واهی که با ایجاد رعب و وحشت و دور نگاه‌داشتن زنان مبارز از جامعه، زنان به خانه برگردند و تن به بردگی رژیم اسلامی دهند! درحالی‌که زنان برابری‌طلب ایران بارها گفته‌اند: “ما عقب نمی‌کشیم و از راهی که به قیمت خون عزیزانمان طی شده است، برنمی‌گردیم.”

رژیم اسلامی باید بداند که چراغ این انقلاب پرقدرت و مدرن به دست زنان روشن شد و هرگز خاموش نخواهد شد. این انقلاب اصل نظام ضدزن اسلامی را نشانه گرفته و تا سرنگونی این رژیم و به زیر کشیدن اسلام سیاسی از اریکه قدرت همچنان متحدانه و متشکل ادامه خواهد داشت. “زن، زندگی، آزادی” مطالبه‌ای است که صدای تمامی مردم مورد ستم در ایران اسلام‌زده را فریاد می‌زند که کمر به نابودی این رژیم جنایت و فساد بسته‌اند.

 

 

سردبیر این شماره: سیاوش آذری

در انتشار یادداشت‌های ژورنال بکوشید

وبسایت ژورنال:
journalfarsi.com
ایمیل: journalfarsi@gmail.com
اینستاگرام:
journalfarsi

واتساپ: ۰۰۴۴۷۷۸۸۹۸۸۶۴۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *