مراکز تروریستی رژیم اسلامی باید بسته شود - عطیه نیک‌نفس

مراکز تروریستی رژیم اسلامی باید بسته شود – عطیه نیک‌نفس

مندرج در ژورنال شماره ۷۴۰ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

روز شنبه ۲۵ مه ۲۰۲۴، تصاویری از “حمله” طرف‌داران جمهوری اسلامی به معترضان در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد، پلیس لندن روز جمعه اعلام کرد که در این درگیری چهار نفر مجروح شدند و یک نفر نیز بازداشت شده است. گزارش‌ها حاکی است که این درگیری در جریان مراسم یادبود برای کشته‌شدن ابراهیم رئیسی، رئیس دولت سیزدهم، و همراهانش روز جمعه در شمال غربی لندن، روی داد.

رژیم فساد، جنایت و تروریسم اسلامی برای در قدرت ماندن، علاوه بر جنایاتی که در ایران و دیگر کشورهای خاورمیانه انجام می‌دهد، مراکزی را در تمام دنیا به نام “مراکز اسلامی” و یا “مساجد” دارد که در این اماکن علاوه بر تظاهر به “عبادت” اعمالی دیگر با اهدافی پلید نیز صورت می‌پذیرد.

این مراکز با هدف بسط و گسترش اعمال تروریستی این رژیم، سازماندهی نیروهای اوباش اسلامی، ترویج حجاب، کودک‌همسری، شناسایی فعالین سیاسی مخالف جمهوری اسلامی و سازماندهی ترور آنها، برگزاری مراسم‌های مذهبی و مراسم‌های یادبود جانیان و قاتلان به هلاکت رسیده اسلامی است.

سال‌هاست که اپوزیسیون و به طور مشخص حزب کمونیست کارگری ایران، تلاشی مستمر و پیگیر برای بسته‌شدن این لانه‌های جاسوسی انجام می‌دهد و بارها گفته‌ایم این مراکز ناامنی و خطر تروریسم اسلامی را هر روز در جامعه بیشتر می‌کنند.

حالا با به هلاکت رسیدن ابراهیم رئیسی این جنایت‌کار بی‌بدیل، قاتل تمامی این ۴۵ سال و عضو هیئت مرگ دهه ۶۰، اراذل‌واوباش رژیم اسلامی مستأصل و در سراشیبی سقوط کـه می‌خواهند با سوگواری برای رئیسی از اعمال جنایت‌کارانه او سفیدنمایی کنند حتی در مقابل پلیس لندن هم نمی‌توانند توحش اسلامی‌شان را کنترل کنند و به معترضان حمله و آنها را مصدوم می‌کنند.

اپوزیسیون و فعالین سیاسی که برای سرنگونی رژیم اسلامی مبارزه می‌کنند باید هرچه وسیع‌تر و متشکل‌تر برای بسته‌شدن نه فقط مراکز اسلامی بلکه سفارتخانه‌ها و کنسولگری‌های این رژیم که مراکز پرورش تروریسم اسلامی هستند، اقدام کنند. دیگر بر کسی پوشیده نیست که جمهوری اسلامی نماینده مردم ایران نیست، بلکه قاتل آنهاست و دولت‌های جهان نباید به‌عنوان یک دولت عادی با آن در ارتباط باشند. بایکوت این رژیم را باید با جدیت تمام پیش برد و دولت‌ها را. به این منظور تحت‌فشار بیشتر قرارداد.

 

سردبیر این شماره: سیاوش آذری

در انتشار یادداشت‌های ژورنال بکوشید

وبسایت ژورنال:
journalfarsi.com
ایمیل: journalfarsi@gmail.com
اینستاگرام:
journalfarsi

واتساپ: ۰۰۴۴۷۷۸۸۹۸۸۶۴۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *