آخوند و مشاوره روانشناسی – میلاد رسائی منش

مندرج در ژورنال شماره ۱۸۲ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

گزارش‌ها حاکی از آن است که ۶۹ نماینده مجلس اسلامی قصد دارند طرحی را تصویب کنند تا مجوز مشاوره روان‌شناسی با رویکرد دینی و اسلامی به صورت مستقل به حوزه علمیه واگذار شود.

این طرح در صورت تصویب در دارالمجانین  اسلامی، به قانون در سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره اضافه خواهد شد. اینکه آخوندها و اسلامیست های مفخور در هر امری خود را موجه می دانند که دخالت کنند، نظر و‌ فتوا بدهند و آنرا به قانون تبدیل کنند البته اتفاق تازه ای نیست. نکته اما این که‌‌ تاثیرات مخرب این دست درازی به علوم مرتبط با روانشناسی، به مراتب سریع تر و فاجعه بار تر در جامعه قابل مشاهده خواهد بود.

انسان هایی که در ایران بواسطه سلطه همین خشک مغزهای کپک زده اسلامی دچار افسردگی، شکنندگی های روانی، و ضربات سنگین روحی شده اند، قرار است این بار با استفاده از به اصطلاح طرح “صلاحیت اعطای مجوز مشاوره با رویکرد دینی و اسلامی” سرکیسه شوند. البته این همه حقایق پشت پرده این طرح نیست. دُم خروس تعرض سیاسی و فرهنگی رژیم اسلامی و جدال با یک جامعه بشدت غیر مذهبی نیز در این طرح هویدا است.

این وظیفه هر انسان آزاده، مخصوصا جامعه روانشناسان و پزشکان ایران است که با تمام قوا این دیوانگی اسلامی را افشا و به سُخره بگیرند و آن را طرد و افشا کنند. آخوندها و‌ جریانات اسلامی باید از دخالت در زندگی ‌زنان، کودکان، خداناباوران، کارگران، و این بار افرادی که دچار افسردگی شده و ‌احتیاج به کمک های روانشناسانه دارند هر چه‌ سریع تر منع شوند. با سرنگونی حکومت اسلامی همه اراجیف و خرافات اسلامی از زندگی اجتماعی جارو می شود.

 

سردبیر این شماره نشریه ژورنال: کیوان جاوید

*سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *